Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

W Liverpoolu już sprzedają christmas party
W jednym z najważniejszych obiektów koncertowo-kongresowych Liverpoolu już trwają przygotowania do bożonarodzeniowej imprezy. więcej...
Junkers premiuje najlepszych
Effectica Direct wygrała przetarg na obsługę programu premiowego Lider Klub, skierowanego do najlepszych instalatorów, współpracujących z firmą Junkers. więcej...
Szczyt Microsoftu poraz trzeci z Event Partners
Podczas tegorocznej, piątej edycji Microsoft Technology Summit 2010, pasjonaci nowych technologii zapoznają się z propozycjami firmy Microsoft, porozmawiają o innowacyjnych rozwiązaniach, wezmą udział w laboratoriach komputerowych, Strefie Ekspertów oraz trzeciej edycji konkursu Speaker Idol więcej...
Rolls Royce i Bentley w Platinum Palace
Po raz drugi we Wrocławiu odbył się Ogólnopolski Zlot właścicieli samochodów Rolls Royce & Bentley, w którym wzięły udział 22 załogi z całej Europy. więcej...
Destino Mexico chce rekompensaty, Lufthansa może tylko przeprosić
Dwukrotnie odrzucono reklamacje Destino Mexico, w sprawie opóźnień w realizacji wyjazdu incentive do Meksyku. więcej... [KOMENTARZE (27)]
Polska spada w rankingu ICCA 2010
Polska – gospodarz 103 spotkań stowarzyszeń w minionym roku – wynikiem w rankingu dorównała… miastu – stolicy Danii. Kopenhaga, ubiegłoroczny gospodarz Szczytu Klimatycznego, z takim rezultatem plasuje się na 6. miejscu w kategorii najpopularniejszych miast dla branży spotkań, podczas gdy Polska w kategorii najpopularniejszych państw zajęła 29. lokatę. więcej...
Kombinat Artystyczny przekształcony
Po 12 latach istnienia Agencja Strategii Eventowych Kombinat Artystyczny przekształciła się w Grupę Kombinat. Zmiany związane są z rozszerzeniem profilu firmy. więcej... [KOMENTARZE (3)]
Restrukturyzacja w Bartbo
Oprócz nowej siedziby i nowego sprzętu (o których pisaliśmy w numerze marcowym MP), pracownicy olsztyńskiej firmy dostali także nowe obowiązki – dział marketingu oddzielono od działu sprzedaży. więcej...
Flash MobPRerii dla HP
Agencja wygrała przetarg na stworzenie konceptu obchodów 5. urodzin Globalnego Centrum Biznesowego HP i realizację wybranych przez zleceniodawcę wydarzeń. więcej...
Katowice chcą być liderem w przemyśle spotkań
Katowice pozycjonują się jako lokalizacja MICE. Odkąd w mieście powstało biuro convention, jego przedstawiciele podejmują działania, aby zaprezentować potencjał Katowic w sektorze spotkań. więcej...
Cuda czyni cena
Akademia Podróży straciła klienta. Praktyki konkurencji – firmy Traveligo i podwykonawcy – biura podróży Itaka doprowadziły, zdaniem przedstawiciela Akademii, do utraty nie tylko konkretnej realizacji incentive travel, ale także reputacji. więcej...
Eventy z kulturą na własny rachunek
Powstała nowa agencja Pi-are, założona przez Alicję Kopeć, która odeszła z Teja Tur, gdzie była event managerem. Nowa firma będzie specjalizować się w działaniach związanych z event marketingiem i PR, ze szczególnym naciskiem na eventy kulturalne i ekologiczne. więcej...
Machina Design w nowej lokalizacji
W 2009 roku galę gościła Warszawa, ale w tym roku przegrała w wyścigu o organizację z Katowicami. Event odbędzie się na początku września w katowickim Spodku i połączony będzie z targami designu. więcej...
Oprócz azjatyckiej oferty, odpowiedzi na palące pytania
Podczas tegorocznej edycji targów IT & CMA dużo będzie się mówić o sposobach na jak najlepsze wykorzystanie budżetów przy organizacji wyjazdów incentive. więcej...
Piwne Oskary dla najlepszych pracowników
Podczas uroczystej gali w Słodowni Starego Browaru w Poznaniu Kompania Piwowarska, już po raz czwarty, rozdała „piwne Oskary”. więcej...
Sales Link buduje lojalność partnerów Bridgestone
Agencja field marketingowa realizuje partnerski program biznesowy dla producenta opon. Celem projektu opartego na rozwiązaniach interaktywnych oraz eventach jest budowanie trwałych relacji firmy Bridgestone z partnerami i wsparcie ich działalności sprzedażowej. więcej...
Afekt rzeźbi w lodzie z marką Lech
Agencja obsługuje kampanię promocyjna piwa Lech Premium pt. „Ciężarówka”. Akcja zakończy się imprezą promocyjną w jednym z polskich miast, o którego wyborze zadecydują głosy internautów. więcej...
Mundialowy incentive poniżej oczekiwań
Zainteresowanie Mundialem 2010 okazało się bardzo słabe. Jednym z głównych powodów jest zapewne fakt, że reprezentacja Polski nie bierze udziału w wydarzeniu, choć nie jest to jedyna przyczyna. W konsekwencji do RPA pojedzie mniej grup incentive niż wcześniej zakładano. więcej...
Jordan obsłuży muzealne spotkanie
Krakowska firma Jordan wygrała zapytanie o cenę na obsługę konferencji pt. „Czas muzeów – spotkaj żywą historię”. Kraków Convention Bureau nie ogłaszało przetargu ponieważ kwoty, o które pytano, były zbyt niskie na przetarg. Spośród ośmiu rekomendowanych PCO, wybrano firmę, która podała najniższą cenę. więcej...
Korporacje czekają na społecznie odpowiedzialne oferty z branży eventowej
Coraz więcej firm poważnie traktuje zagadnienia związane z Corporate Social Responsibility – wynika z ósmego raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” przygotowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Pricewaterhouse Coopers. Coraz bardziej takie podejście widoczne jest także w organizacji eventów. więcej...

< 1   ...   48 49 50 51 52 54   ...   54 >
 
.

»

Ludzie branży - dowiedz się więcej

»



Agnieszka Faracik - Leśniak,
Prezes, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorow Spotkan MPI Poland
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter