Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Wystawcy lubią brytyjski Confex
Nowy podział na sektory, inicjatywy networkingowe i ponad tysiąc wystawców. więcej...
Event managerowie poznali ofertę Katowic
Impreza pod hasłem „Zachwyć się Śląskiem” zgromadziła w Katowicach ponad 50 event managerów i przedstawicieli agencji eventowych. więcej...
Rusza convention bureau w Krynicy-Zdroju
Spotkanie założycielskie convention, które funkcjonuje w formie stowarzyszenia, odbyło się 31 stycznia. Komitet założycielski stanowią Anna Jędrocha i Krzysztof Jędrocha (Symposium Cracoviense), Konrad Motyl (Hotel Motyl). więcej...
Eventy internetowe szansą dla marketerów
Ostatnio śledziłem dyskusje w internecie, w których brało udział wielu profesjonalistów z branży spotkań. Całkiem otwarcie i szczerze omawiali oni swoje obawy o ich rolę w firmach, które zaczęły używać wirtualnej technologii eventowej. więcej...
MPI Poland Spring Meeting już 17 marca
Kończy się dwuletnia kadencja zarządu stowarzyszenia. Wybory nowych władz połączone zostały ze spotkaniem edukacyjnym MPI Poland Spring Meeting, które odbędzie się 17 marca w hotelu Radisson Blu w Warszawie. więcej...
Baza danych ICCA będzie dostępna podczas szkolenia
Międzynarodowe stowarzyszenie ICCA (International Congress and Convention Association) po raz kolejny organizuje szkolenie ICCA Research, Sales and Marketing Programme. więcej...
Rebranding Safpol Incentive
Exciters Incentive Travel to nowa nazwa firmy, funkcjonującej dotychczas jako Safpol Travel. więcej...
Nie będzie odwołań tylko drobne korekty
Organizatorzy nadal będą musieli radzić sobie z ograniczonymi budżetami i rosnącymi oczekiwaniami klientów. więcej...
Marketerzy inwestują w zimę
Eventy zimowe, głównie B2C, nadal są chętnie wybieraną formą promocji. Dolna granica budżetów, przeznaczanych na eventy zimowe oscyluje wokół kwoty 50 tys. zł, z tymże dotyczy to raczej lokalizacji w miejscowościach górskich, a nie w dużych miastach. Średnio jednak są to kwoty rzędu 100 – 150 tys. zł i wydarzeń, generujących takie koszty, odbywa się najwięcej. więcej...
WDA rezygnuje z promocji, stawia na lobbing
Warsaw Destination Alliance ograniczyło swoją działalność i całkowicie rezygnuje z inicjatyw promocyjnych, skupiając się tylko na lobbowaniu za rozwiązaniami mającymi rozwijać Warszawę. więcej...
InDreams i UTE z Akademią Nikona
InDreams i United Travel & Events odpowiadają za sprzedaż i realizację tegorocznych wyjazdów w ramach Akademii Nikona. więcej...
MICE Poland na targach Confex w Londynie
W wydaniu MICE Poland International prezentujemy Polskę jako atrakcyjna destylację dla turystyki biznesowej oraz informacje o tym, co dzieje się w polskiej branży spotkań. więcej...
Branża jest przygotowana na kłopoty
Przemysł spotkań zdołał efektywnie przystosować się do nowych warunków, wolno wychodzącej z dołka gospodarki i braku globalnej stabilizacji, taka diagnoza wynika z corocznego raportu Roba Davidsona. więcej...
Program Hosted Buyers na IMEX z MICE Poland
MICE Poland po raz kolejny współpracuje z targami IMEX we Frankfurcie przy organizacji programu Hosted Buyers. Trwają zapisy do grupy hosted buyers organizowanej przez MICE Poland. więcej...
Sztuka cateringowa dla eventmanagerów
Mistrzowie kuchni Mazurkas Catering zaprezentują swoje możliwości podczas Catering Show 2011 – kolejnego wydarzenia branży event marketingu. więcej...
SBE ogłasza nabór członków
Stowarzyszenie Branży Eventowej uzyskało wpis do Krajowego Rejestru Sądowego. więcej...
Universal World Events potentatem
Do formalnego połączenia Universal Procon i World Events dojdzie 1 marca, ale już od listopada 2010 r. United Drug, w którego strukturach działa Universal Procon, jest właścicielem World Events. więcej...
Akademia Triasu w marcu, w Andelsie
Grupa Trias już po raz siódmy organizuje swoją coroczną Akademię. więcej...
Haxel poszukuje pracownika
Haxel Events & Icentive poszukuje Project managera do działu turystyki biznesowej przyjazdowej. Ofertę kieuje do tych, którzy „siedzą w branży” od dłuższego czasu. więcej...
Mea Group ponownie dla „Pulsu Biznesu”
Agencja zorganizowała cykl gali pod nazwą Filary Polskiej Gospodarki, który składał się z sześciu regionalnych eventów. więcej...

< 1   ...   48 49 50 51 52 54 55 56 57 58   ...   61 >
 
.

»

Ludzie branży

»













Sabina Kowalkow-Paśnik 

Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Grupy Arche Hotele. Odpowiada w ramach grupy za sprzedaży usług oraz marketig.
Ukończyła filologię angielską na Akademii Polonijnej w Częstochowie oraz zarządzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w  hotelarstwie rozpoczęła w 2002 roku w warszawskim hotelu Holiday Inn przy ulicy Złotej. Dalsze doświadczenie zawodowe w branży zdobywała pracując dla polskich i zagranicznych sieci hotelarskich przechodząc od stanowiska specjalisty w Dziale Sprzedaży w hotelu Sheraton Warsaw do stanowiska Członka Zarządu spółki Platan Hotels & Resorts.

Newsletter

»

Zamów newsletter