Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Chiny umacniają się w branży spotkań
Eksperci przewidują, że w najbliższym czasie Chiny mają szansę stać się największym rynkiem podróży biznesowych na świecie. więcej...
Specyfikacja zbyt trudna dla wrocławskiego sądu
Próba „ustawienia” przetargu na organizację konferencji przez wrocławski sąd rzuca cień na cały sektor państwowy. więcej...
Rusza zintegrowana kampania promująca MICE w Polsce
Live marketing stał się częścią nowych działań promocyjnych Convention Bureau of Poland. Tegoroczna kampania promocyjna CBP, skierowana do przedstawicieli sektora spotkań, objęła trzy główne rynki zagraniczne: Niemcy, Wielką Brytanię i Francję. więcej...
SOIT: kreatywne podejście do incentive travel
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel zaprasza na spotkanie „Zapewnij sobie efekt WOW – czyli kreatywny incentive drogą do sukcesu”. więcej...
Celebration Event dla Coca-Coli
Agencja zorganizowała event dla 350 pracowników Coca-Coli Polska z okazji 125 lat istnienia marki. więcej...
Earls Court do zburzenia, branża walczy o centrum
Nowe plany firmy Capital & Counties, odnoszące się do zarządzanego przez nią Earls Court w Londynie, wzbudziły poruszenie w brytyjskiej branży spotkań. więcej...
Preview IMEX 2011, 24-25 maja
Przedstawiamy najważniejsze informacje, które pomogą zaplanować udział we frankfurckich targach. więcej... [KOMENTARZE (7)]
Nowością na tegorocznych targach jest wirtualny asystent
Ray Bloom, przewodniczący IMEX Group: W tym roku możemy zaproponować wiele nowych rozwiązań technicznych, które mają pomóc odwiedzającym rozeznać się w tym, co się dzieje na targach. więcej...
Londyn stawia na sektor spotkań, Polska na drogi
Olimpiada jest produktem, który Londyn wykorzystuje do budowania eventowego wizerunku. W polskich miastach spotkania biznesowe schodzą na dalszy plan. więcej...
Warto inwestować w nowości, ale rozsądnie
Zastosowanie trendów i nowych technologii, będzie miało sens, jeżeli staną się one częścią odpowiedniej strategii. więcej...
Rewolucja odbije się na business travel
Wzrost cen paliw na skutek sytuacji w Afryce Północnej jest jedną z głównych obaw travel managerów. więcej...
Unieważniony przetarg we Wrocławiu
Wyniki przetargu na koncepcję marketingową dla Wrocławia pod kątem Euro 2012, zawierającą organizację eventów, zostały unieważnione. więcej...
Marki wspierają aktywną rywalizację
Konkursy, zawody, turnieje zarówno sportowe, jak i naukowe są chętnie wybierane przez marki nie tylko w celach promocyjnych. więcej...
Haxel zdobył Grupę Aviva
Agencja znalazła się na krótkiej liście firm, które przez następne dwa lata będą obsługiwały projekty incentive Avivy w dziesięciu krajach Europy. więcej...
Eventy Żywca liderami w muzycznym marketingu
Agencja Live po raz kolejny zrealizuje Żywiec Męskie Granie. Kontynuowanie projektu oraz przedsięwzięć, takich jak Coke Live czy Heineken Open’er, pokazuje rosnące zainteresowanie firm event marketingiem muzycznym. więcej...
Barometr MPI mówi, że budżety rosną
Na początku roku 2011 w sektorze spotkań MPI odnotowało jeszcze lepsze wyniki, niż w końcówce roku poprzedniego. W sposób zrównoważony rośnie liczba uczestników eventów, z 43 proc. w grudniu doszła do poziomu 55 proc. w lutym. więcej...
Nowy zarząd zmienia sposób funkcjonowania MPI
Członkowie MPI Poland Club wybrali nowe władze stowarzyszenia. Po dwuletniej kadencji Krzysztofa Celucha na stanowisku prezesa zarządu zastąpił Wojciech Liszka z krakowskiego hotelu Radisson Blu. więcej...
Dzień kobiet z eventowym potencjałem
Za granicą ósmy marca uruchomił eventowy przemysł, w Polsce nie cieszy się zainteresowaniem. więcej...
Kreatorzy eventów w katalogu
Krakowskie wydawnictwo Na Czasie wydało kolejną edycję katalogu „Kreatorzy”. W publikacji znalazło się 45 firm, zajmujących się organizacją eventowów. więcej...
W N-Gine Grand Prix dwa eventy w cenie jednego
Centrum kartingowo-biznesowe w Warszawie wprowadziło wiosenną promocję – firma, która zorganizuje swój event na terenie centrum, drugi dostanie gratis. więcej...

< 1   ...   61 62 63 64 65 67 68 69 70 71   ...   76 >
 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

Newsletter

»

Zamów newsletter