Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Event połączony z WorldHotelem
Można już rezerwować stoiska na tegoroczną, trzecią edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów – Event 2011. więcej...
Targi w Krakowie inwestują w kolejną halę
Nowe centrum targowo-kongresowe, hotel i hala widowiskowo-sportowa to obiekty, których powstanie w krakowskiej dzielnicy Czyżyny jest planowane na 2012 r. więcej...
Agencje eventowe przegrywają w MSZ
Oferta firm, profesjonalnie zajmujących się organizacją wydarzeń, nie przekonała Ministerstwa Spraw Zagranicznych, przygotowującego się do Prezydencji. więcej...
Pakiety korporacyjne na Euro 2012 w sprzedaży
UEFA rozpoczęła sprzedaż pakietów korporacyjnych hospitality na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. więcej...
Generacja Y chcą zwięzłych prezentacji
Dwudziestolatkowie to rosnącą grupa uczestników kongresów, konferencji i eventów. Jej reprezentanci oczekują nowego typu wydarzeń – zaskakujących, wykorzystujących rozwiązania multimedialne i nowinki techniczne. więcej...
Event managerowie zaproszeni na Creative Heads
25 maja przedstawiciele branży reklamowej, marketingowej, PR, agencje eventowe i domy mediowe bawić się będą razem w klubie ‘de lite’ na pierwszej imprezie „Creative Heads”. Cykl imprez jest zaplanowany jako platforma wymiany myśli i jednocześnie sposobność do wspólnej zabawy w klubowej atmosferze. więcej...
Chiny umacniają się w branży spotkań
Eksperci przewidują, że w najbliższym czasie Chiny mają szansę stać się największym rynkiem podróży biznesowych na świecie. więcej...
Specyfikacja zbyt trudna dla wrocławskiego sądu
Próba „ustawienia” przetargu na organizację konferencji przez wrocławski sąd rzuca cień na cały sektor państwowy. więcej...
Rusza zintegrowana kampania promująca MICE w Polsce
Live marketing stał się częścią nowych działań promocyjnych Convention Bureau of Poland. Tegoroczna kampania promocyjna CBP, skierowana do przedstawicieli sektora spotkań, objęła trzy główne rynki zagraniczne: Niemcy, Wielką Brytanię i Francję. więcej...
SOIT: kreatywne podejście do incentive travel
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel zaprasza na spotkanie „Zapewnij sobie efekt WOW – czyli kreatywny incentive drogą do sukcesu”. więcej...
Celebration Event dla Coca-Coli
Agencja zorganizowała event dla 350 pracowników Coca-Coli Polska z okazji 125 lat istnienia marki. więcej...
Earls Court do zburzenia, branża walczy o centrum
Nowe plany firmy Capital & Counties, odnoszące się do zarządzanego przez nią Earls Court w Londynie, wzbudziły poruszenie w brytyjskiej branży spotkań. więcej...
Preview IMEX 2011, 24-25 maja
Przedstawiamy najważniejsze informacje, które pomogą zaplanować udział we frankfurckich targach. więcej... [KOMENTARZE (7)]
Nowością na tegorocznych targach jest wirtualny asystent
Ray Bloom, przewodniczący IMEX Group: W tym roku możemy zaproponować wiele nowych rozwiązań technicznych, które mają pomóc odwiedzającym rozeznać się w tym, co się dzieje na targach. więcej...
Londyn stawia na sektor spotkań, Polska na drogi
Olimpiada jest produktem, który Londyn wykorzystuje do budowania eventowego wizerunku. W polskich miastach spotkania biznesowe schodzą na dalszy plan. więcej...
Warto inwestować w nowości, ale rozsądnie
Zastosowanie trendów i nowych technologii, będzie miało sens, jeżeli staną się one częścią odpowiedniej strategii. więcej...
Rewolucja odbije się na business travel
Wzrost cen paliw na skutek sytuacji w Afryce Północnej jest jedną z głównych obaw travel managerów. więcej...
Unieważniony przetarg we Wrocławiu
Wyniki przetargu na koncepcję marketingową dla Wrocławia pod kątem Euro 2012, zawierającą organizację eventów, zostały unieważnione. więcej...
Marki wspierają aktywną rywalizację
Konkursy, zawody, turnieje zarówno sportowe, jak i naukowe są chętnie wybierane przez marki nie tylko w celach promocyjnych. więcej...
Haxel zdobył Grupę Aviva
Agencja znalazła się na krótkiej liście firm, które przez następne dwa lata będą obsługiwały projekty incentive Avivy w dziesięciu krajach Europy. więcej...

< 1   ...   69 70 71 72 73 75 76 77 78 79   ...   84 >
 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter