Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Specjalistyczna platforma   dla branży MICE 
W lipcu br. podczas dorocznego spotkania MPI Mexico Chapter ogłoszono uruchomienie pierwszej międzynarodowej platformy specjalistycznej dla przedstawicieli branży MICE – Travel Industry Advisor.

więcej...

Public speaking – zawód czy incydentalna przygoda? Komentuje Żaneta Berus
 
"Częstym grzechem jest powielanie tej samej, starej prezentacji, którą uczestnicy konferencji bywający w różnych miejscach zdążyli już poznać. Spiker powinien ciągle pracować nad uaktualnieniem prezentacji, aby wydawała się ona coraz ciekawsza."


więcej...

Czytaj w sierpniowym numerze MICE Poland

"Wymagania klientów biznesowych zmieniają się i z roku na rok rosną. Hotelarze muszę podążać za tymi zmieniającymi się potrzebami, dlatego obiekty nastawione na MICE muszą niezmiennie przechodzić transformację i modernizację pod kątem potrzeb klientów.  więcej...

promocja
Teambuildingowa platforma Moove już w Polsce

Do Polski zawitała platforma Moove – platforma mająca oddziały na całym świecie, oferująca innowacyjne rozwiązania do projektowania i tworzenia gier team-buildingowych, tym samym prezentujemy zupełnie nowe podejście do tematu TEAMBUILDINGu, nowoczesne rozwiązania z nową technologią i personalizowaną treścią.


więcej...

Wzrosty w pierwszym półroczu potwierdziły pozytywny trend wyników osiąganych przez Orbis

·Zmiana modelu biznesowego Spółki - koncentracja na portfelu nieruchomości
·Bardzo dobre wskaźniki operacyjne w regionie Europy Wschodniej (wzrost wskaźnika RevPAR o 5%)
·Wzrost EBITDA do poziomu 218,8 mln zł (wzrost o 19,3%) 
·Podpisanie 12 nowych umów franczyzy i umów o zarządzanie (prawie 1 600 nowych pokoi)
·Aon, już drugi rok z rzędu, uznał spółkę Orbis za „Najlepszego Pracodawcę w Polsce”

więcej...

Olga Krzemińska-Zasadzka na Event Mix 2019
Olga Krzemińska-Zasadzka Managing directorAgencja Power Event Incentive Conference Sport, Power Sport i DMC Poland wystąpi podczas 4. edycji Konferencji EVENT MIX 2019 - Nowy wymiar marketingu.


więcej...

Czytaj w lipcowym numerze MICE Poland

"Team building jest jednym z najpopularniejszych sposobów na spontaniczne i trwałe tworze-nie lepszego, zgranego zespołu. Podczas wspólnych zajęć, w któ-rych nigdy nie brakuje dobrej zaba-wy, uczestnicy w łatwy i przejrzy-sty sposób uczą się zasad efek-tywnej współpracy, zdrowej oraz etycznej rywalizacji a do tego pod-noszą swoje umiejętności komuni-kacyjne."
więcej...


MyPlace zrealizuje jubileusz Banku Gospodarstwa Krajowego


Agencja eventowa MyPlace wygrała przetarg na organizację wydarzeń związanych z obchodami 95-lecia działalności Banku Gospodarstwa Krajowego.





więcej...

Panama z największym centrum kongresowym w Ameryce Południowej
Dobiega końca budowa gigantycznego Centrum Kongresowym Amador w Panama City. Otwarcie jednego z największych obiektów konferencyjnych w Ameryce Południowej zapowiedziano na wrzesień 2019.

 
więcej...

promocja
Nosalowy Dwór Resort & SPA stawia na ekologię
Nosalowy Dwór Resort & SPA jest jednym z niewielu obiektów z certyfikatem Eco Zakopane. Dbałość o środowisko i świadomość ekologiczną wynikającą z polityki firmy i sąsiedztwa TPN Resort stawia sobie jako jeden z najważniejszych celów swojej działalności.

 
więcej...



promocja






. więcej...

REALIZACJA
Digital Knowledge Village spotyka influencerów
Łódzki festiwal bloggerów i influencerów See Bloggers tradycyjnie wraz z Digital Knowledge Village (DKV) przygotował zaawansowane technologicznie studio nagrań.

 
więcej...

Arłamów zaprasza na drugą edycję MICE Games


W dniach 30 czerwca -2 lipca 2019 Hotel ****Arłamów organizuje Arłamów Mice Games – będzie to już druga edycja Olimpiady Branży Eventowej, która zainicjowana została w lipcu ubiegłego roku.

więcej...

Żaneta Berus komentuje: Szycie charakteru

Pamiętacie jedną z zadziwiająco trafnych instalacji-rzeźb Hasiora, odzwierciedlającą kształtowanie nawyków i przymiotów charakteru u młodszych i starszych? Autor nadał jej nazwę „Szycie Charakteru”.

 
więcej...

Kolejni specjaliści od eventów na rynku

Zakończyła się 7. edycja Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim, prowadzonego przez Stowarzyszenie Branży Eventowej i Fundację na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalistyczne wykształcenie zdobyło ponad 20 event managerów.

 

więcej...

SITE Poland na walnym w Warszawie
5 czerwca w trakcie letniej edycji Meet the Bidder odbyło się Walne Zgromadzenie Członków SITE Poland.


więcej...

Kapituła wybrała nowych Mecenasów i Ambasadorów Kongresów Polskich
 


Podczas posiedzenia Kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich zdecydowano o przyznaniu tytułów dla laureatów tegorocznej edycji. Grono wyróżnionych zostało poszerzone o 18 Ambasadorów oraz 3 Mecenasów. 
więcej...

patronat
Expo Marketing na początku czerwca w Warszawie

W światowy dzień targów Global Exhibitions Day odbędzie się 4. edycja Expo Marketing, imprezy konferencyjno-wystawienniczej poświęconej nowym trendom w marketingu wystawienniczym i sprzedaży, zdobywaniu rynków zagranicznych i dofinansowaniom do działań eksportowych.

więcej...


Pięć lat Targów w Krakowie
 





















Zarząd mówi o sukcesach i zapowiada rozbudowę obiektu o dodatkową halę. Przez pięć lat działalności, w Expo odbyło się kilkaset imprez, w tym targi branżowe i konsumenckie, kongresy, konferencje dla polskich i zagranicznych stowarzyszeń. 

więcej...


MICE Poland promuje polską ofertę biznesową na targach IMEX
 

Na rozpoczętych 23 maja Międzynarodowych Targach IMEX we Frankfurcie miesięcznik MICE Poland jest obecny jako reprezentant polskiego przemysłu spotkań. Specjalne, anglojęzyczne wydanie opisuje polskie sukcesy branżowe, zawiera informacje o aktualnych wydarzeniach w branży, opinie ekspertów. W dodatku promowane są także miasta o szczególnym potencjalne eventowym. 

więcej...

< 1 3 4 5 6 7   ...   60 >
 
.

»

Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter