Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


PATRONAT
Forum Branży Eventowej 2020 po raz pierwszy trwać będzie do wieczora 
Najbliższa edycja FBE to aż 21 inspirujących prelekcji i dwie ważne dyskusje eksperckie, praktyczny trening umiejętności networkingowych, prezentacje atrakcji i artystów, uroczyste wieczorne zakończenie oraz konkurs Top Event 2019. 

 
więcej...


Ruszyła rejestracja zwiedzających na RemaDays Warsaw 2020 
Rozpoczęła się rejestracja zwiedzających na 16 edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.


więcej...

Kongresy mają przyszłość. Więcej inwestujmy w kompetencje
Polski rynek jest aktualnie w rozkwicie i konferencji będzie coraz więcej. W porównaniu do innych krajów europejskich jesteśmy stosunkowo tani - mówi Anna Górska,  w  rozmowie publikowanej w najnowszym wydaniu MICE Poland.

 
 
więcej...

PATRONAT
10 lat nagrody Luksusowa Marka Roku - Statuetki 2019 rozdane!
23 listopada w luksusowych wnętrzach Hotelu Zamek w Janowie Podlaskim już po raz dziesiąty, Mariusz Pujszo - organizator i pomysłodawca wydarzenia, wręczył statuetki Luksusowa Marka Roku. To jedyna taka gala w Polsce, która gromadzi liderów biznesowych sektora premium z Polski i z całego świata, a także osobistości ze świata kultury i sztuki. Myślą przewodnią tego wyjątkowego wieczoru byli wspaniali goście, luksus w pełnym wydaniu. Wieczór prowadzili Katarzyna Motloch i Ryszard Rembiszewski.
 

Jolanta Borowiec(Polsat Cafe), Agnieszka Zydroń
więcej...

VIENNA HOUSE
Anna Olszyńska
Hotelarzem Roku 2019  
Dyrektor generalna Vienna House Andel’s Lodz została uznana za najlepszego dyrektora hotelu sieciowego w Polsce w konkursie „Hotelarz Roku 2019” organizowanego przez magazyn „Hotelarz”. Została wybrana przez kapitułę składającą się z 30 ekspertów rynku hotelarskiego spośród kilkudziesięciu kandydatów.  

 
więcej...


Prawnik radzi. Jak zorganizować imprezę świąteczną i nie zwariować
 

Mimo że myśl przewodnia imprez świątecznych wywodzi się z religii, podczas ich organizacji dobrym pomysłem jest ograniczenie elementów wyznaniowych do minimum. Co prawda, regułą jest organizowanie przyjęć w miejscu pracy właśnie w okresie okołobożonarodzeniowym, jednak niekoniecznie muszą nosić szumną nazwę „wigilia pracownicza”- przypomina mecenas Joanna Skrzeczkowska w najnowszym wydaniu MICE Poland.
 
więcej...


.

. więcej...

PATRONAT 
Forum Branży Eventowej 2020
Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa.

 
więcej...

PATRONAT 
Event Biznes - Ostatnia Prosta 
Już po raz szósty Stowarzyszenie Branży Eventowej ma zaszczyt zaprosić na konferencję Event Biznes, która odbędzie 13 listopada 2019 r. w Centrum Targowo-Konferencyjnym Global EXPO w Warszawie. Konferencja jest skierowana do managerów i dyrektorów działów marketingu oraz zakupów, członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach, specjalistów PR i HR, a także osób związanych bezpośrednio z branżą eventową, zarówno właścicieli, jak i pracowników agencji oraz adeptów tej sztuki. 

 
więcej...

VIII FORUM AGENTÓW
Kasia Nova zaśpiewa dla uczestników Forum Agentów 
Organizatorzy przygotowali dodatkową atrakcję dla uczestników VIII Ogólnopolskiego Forum Agentów Turystycznych i gali konkursu „Agent Roku”.

 
więcej...

PATRONAT
Polscy Prelegenci na 6.edycji Event Biznes


13 listopada 2019 roku polska branża evetowa spotka się na corocznej Konferencji Event Biznes w Global Expo. Podczas 6. edycji wydarzenia pojawi się sporo nowości. Program Konferencji podzielony jest na 2 części: konferencyjna i warsztatowa. 

więcej...

PATRONAT
Justine Kane - MD The Event Talent Agency gościem 6. edycji Event Biznes 

Odkrywamy przed Państwem kolejnego prelegenta 6. Edycji Event Biznes. Jest nim Justine Kane- Managing  Director The Event Talent Agency z Wielkiej Brytanii.

 

więcej...

PROMOCJA
Jak event to tylko w Lublinie  
Lubelskie Centrum Konferencyjne jest nowoczesną przestrzenią spełniającą najwyższe standardy związane z organizacją różnego typu wydarzeń. Niezależnie od eventu gwarantuje swoim klientom najwyższą jakość oferowanych usług.

 
więcej...


Plannerzy nie znają (choć mogą) uczestników eventów

Dzięki rozwojowi technologii pozyskiwanie informacji o uczestnikach spotkań jest w dzisiejszych czasach stosunkowo prostym zadaniem. Tymczasem event plannerzy nie korzystają z tych możliwości. Czytaj w najnowszym wydaniu MICE Poland.

 
więcej...

PATRONAT
VI Edycja Konferencji Skutecznego Eventu w przemyśle spotkań

Mamy przyjemność poinformować, że zostaliśmy partnerem medialnym 6. Edycji Event Biznes, która odbędzie się 13 listopada 2019 roku.

 
więcej...

PROMOCJA
Arłamów Business Challenge –
II edycja
 
W dniach 27-29 października 2019 Hotel****Arłamów organizuje kolejną edycję Arłamów Business Challenge (ABC). Po raz drugi Hotel zaprosił do udziału przedstawicieli największych firm i korporacji z całej Polski, które organizują wydarzenia w sektorze MICE. 

 
więcej...
...
... więcej...

PROMOCJA
VIII edycja Studium Event Managementu 

Osoby zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera, jak i te, które zajmują się już organizacją wydarzeń, a chcą usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje w tym obszarze mogą rozpocząć edukację w ramach 8. Edycji rocznego Studium Event Managementu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Program studium powstał w ramach bliskiej współpracy Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej.

 

więcej...

KONFERENCJA BRANŻOWA

Indie destynacją przyszłości -  turystyczna współpraca biznesowa

Światowa Rada Podróży i Turystyki szacuje, że Indie do 2028 roku zdobędą pozycję trzeciej, co do wielkości gospodarki turystycznej na świecie zaraz po Chinach i Stanach Zjednoczonych.


więcej...

PROMOCJA 
EXPO4Future - program
3 października 2019




więcej...

< 1 3 4 5 6 7   ...   62 >
 
.

»

Ludzie branży

»













Sabina Kowalkow-Paśnik 

Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Grupy Arche Hotele. Odpowiada w ramach grupy za sprzedaży usług oraz marketig.
Ukończyła filologię angielską na Akademii Polonijnej w Częstochowie oraz zarządzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w  hotelarstwie rozpoczęła w 2002 roku w warszawskim hotelu Holiday Inn przy ulicy Złotej. Dalsze doświadczenie zawodowe w branży zdobywała pracując dla polskich i zagranicznych sieci hotelarskich przechodząc od stanowiska specjalisty w Dziale Sprzedaży w hotelu Sheraton Warsaw do stanowiska Członka Zarządu spółki Platan Hotels & Resorts.

Newsletter

»

Zamów newsletter