|
|
|
ZAGRANICA 126 tysięcy osób straciło pracę w brytyjskim przemyśle spotkań
|
Brytyjska branża spotkań została zdziesiątkowana przez pandemię. Zgodnie z najnowszymi danymi badawczymi Meetings Industry Association (mia), co trzecia z 197 badanych firm MICE (34%) deklaruje, że straciła od 1 mln do 5 mln GBP z powodu zastoju wywołanego przez Covid-19. Stowarzyszenie szacuje również, że od marca zwolnionych zostało 126 tys. pracowników firm związanych z turystyką biznesową oraz eventami.

więcej...
|
|
AKTUALNOŚCI Study tour czyli zwiedzanie eventowej Łodzi
|
Łódź Convention Bureau oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej zapraszają przedstawicieli agencji eventowych na dwudniowy wyjazd integracyjny do Łodzi 9 - 10 października. Będzie to okazja, aby zobaczyć jak można zorganizować wydarzenie w bezpiecznej przestrzeni.
więcej...
|
|
TARGI Organizatorzy targów potrzebują 1,5 mld. Apel do premiera o wsparcie
|
Branża targowo-konferencyjna w Polsce potrzebuje 1,5 miliarda zł w formie wsparcia rządowego, aby przetrwać i wyjść z kryzysu covidowego. Swoje oczekiwania przedstawiciele tego sektora gospodarki sformułowali jako postulaty i skierowali do premiera Mateusza Morawieckiego w apelu sygnowanym przez członków zrzeszonych w Polskiej Izbie Przemysłu Targowego. O problemach branży szefowie czołowych polskich ośrodków targowych dyskutowali z samorządowcami w Targach Kielce.

więcej...
|
|
TECHNOLOGIA Platforma Meeting Online - nowoczesne narzędzie komunikacyjno-informacyjne
|
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku i sytuacji w jakiej znalazła się branża spotkań w 2020 roku Grupa TSO stworzyła i wdrożyła unikatowe projekty będące odpowiedzią na bieżące potrzeby klientów. Platforma Meeting Online to nowoczesne narzędzie komunikacyjno-informacyjne, pozwalające na objęcie spójną formułą długofalowej kampanii marketingowej, skierowanej do wybranej grupy odbiorców. Koncepcja zakłada stworzenie dedykowanego kanału komunikacyjnego, który stanowi ramę dla całości przekazywanego contentu.

więcej...
|
|
EDUKACJA Od listopada rusza kolejna edycja Studium Event Management
|
Do 15 listopada trwa rekrutacja do 9. edycji Studium Event Management. Studium skierowane jest zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciały by usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. W szczególności zajęciami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.

więcej...
|
|
WYDARZENIE Debata o przyszłości przemysłu spotkań na MWP 2020
|
17 września to drugi dzień Meetings Week Poland czyli spotkania branży MICE. Wydarzenie odbywa się w wersji hybrydowej. Prelegencji oraz goście w studiach w pięciu miastach; Warszawie, Katowicach, Lublinie, Krakowie oraz Poznaniu łączą się ze sobą za pomocą Internetu. Na czwartek zapowiedziano między innymi panel dyskusyjny na ptemat "Perspektywy organizacji wydarzeń w trakcie i po COVID-19.
więcej...
|
|
WYDARZENIE Branża na żywo na Meetings Week Poland 2020!
|
16 września rozpoczął się Meetings Week Poland 2020. Impreza pierwotnie była planowana na kwiecień, ale nie odbyla się z powodu pandemii. W środę przedstawiciele branży MICE spotkali się na wydarzeniu w zupełnie nowej hybrydowej formule. Prelegenci oraz goście znajdowali się w pięciu studiach w pięciu różnych miastach, skąd łączyli się za pomocą Internetu. Pierwszego dnia gościem MWP 2020 był Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju.
więcej...
|
|
AKTUALNOŚCI MPI zorganizuje challenge dla GOPR
|
W dniach od 11 do 13 września 2020 roku w Podlesicach odbędzie się akcja CSR mająca na celu wparcie rozbudowy i modernizacji Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR, w której wezmą udział wolontariusze ze stowarzyszenia MPI Poland Chapter, PZU SA oraz studenci Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.

więcej...
|
|
|
10 minut z... Cyrek Events
O szalonym roku 2020, nowych pomysłach i kreatywności, która pozwala utrzymać się na rynku w czasie kryzysu rozmawiamy z Katarzyną Kseniuk, Chief Operating Officer w agencji Cyrek Event

Zaczynaliśmy jako typowa agencja eventowa, która w ofercie miała standardowe usługi związane z organizacją konferencji, spotkań integracyjnych, targów czy jubileuszy. Dziś zdecydowanie bliżej nam do agencji kreatywnej, która jest w stanie kompleksowo zatroszczyć się o klienta – która kreuje, zaprojektuje i zrealizuje – i to tak w realu, jak i online!
|