Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Infrared Group przeprowadza badanie rynku nowych technologii w branży MICE
Badanie ma na celu rozpoznanie preferencji osób związanych z organizacją eventów w zakresie stosowania nowych technologii, takich jak bezprzewodowe systemy głosowań, info-kioski, technologie identyfikacji uczestników RFID, Elektroniczne Systemy Zarządzania Uczestnikami Wydarzenia. więcej...
Największy kongres w historii Czech odbył się w Pradze
W Pradze odbył się 48. kongres European Renal Association – European Dialysis and Transplant Association. więcej...
Mało eventów w rocznicowych kampaniach
Eventy, choć stanowią część realizowanych przez firmy jubileuszowych działań, nie są najważniejszym ich elementem. więcej...
Amerykańskie miasta tracą pozycję
W rankingu ICCA USA przez ostatnie 10 lat skutecznie broni pierwszej pozycji. Z wynikiem 623 spotkań w 2010 roku ponownie stoi na szczycie, choć w rzeczywistości amerykańskie miasta mają coraz gorsze statystyki. więcej...
IT&CM w Chinach zaprasza Hosted Buyers
Profesjonalni kupujący, przedstawiciele agencji incentive travel, organizatorzy kongresów i konferencji oraz korporacyjni zleceniodawcy mogą już dołączać do grup na przyszłoroczne targi IT&CM w Szanghaju. więcej...
Izabella Czajkowska w Brainshake
Izabella Czajkowska objęła stanowisko senior event managera w dziale obsługi klienta agencji Brainshake. więcej...
Targi Event 2011 stawiają na edukację
Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event odbędą się po raz trzeci. Podczas tegorocznej edycji organizatorzy kładą nacisk na część edukacyjną, wprowadzając do oferty m.in. Event Forum. więcej...
Lech organizuje Ice Safari z Afektem
Agencja Afekt na zlecenie Kompanii Piwowarskiej przygotowała promocję piwa Lech Premium, w której główną nagrodą jest wyjazd pod nazwą „Ice Safari”. więcej...
Katarzyna Kajak prezesem zarządu BT Marketing Solutions
Katarzyna Kajak objęła stanowisko prezesa zarządu agencji BT Marketing Solutions, co jest związane z wdrażaniem przez firmę nowej strategii, która ma pomóc we wprowadzeniu agencji na giełdę. więcej...
Marzena Godlewska zarządza Mea Group
Marzena Godlewska na stanowisku dyrektora zarządzającego będzie nadzorować działy odpowiedzialne za PR, event, kreację, BTL i incentive oraz utrzymywać kontakty z kluczowymi klientami. więcej...
Stany Zjednoczone i Azja dominują w rankingu UIA
W rankingu Union of International Associations po raz kolejny wygrywają Stany Zjednoczone. Równie silny rynek, jaki reprezentują Niemcy, zajął dopiero siódme miejsce. więcej...
Trzy agencje pod parasolem Business Group
Nowo powstałą Business Group tworzą Fabryka Eventów, Fabryka Eventów Concierge i Event Management. więcej...
Industriada z Grupą Eskadra
Święto Szlaków Zabytków Techniki Województwa Śląskiego Industriada miało na celu promocję Śląska, a zwłaszcza obiektów industrialnych. więcej...
BZ WBK  nagradza podczas uroczystej gali
Agencja zorganizowała dla BZ WBK galę rozdania nagród zwycięzcom wewnętrznego konkursu sprzedażowego, w którym wzięli udział najlepsi pracownicy banku. więcej...
Agencje inwestują w obiekty
Wśród właścicieli obiektów coraz częściej spotkać można agencje eventowe, które wypełniają w ten sposób luki na rynku. więcej...
Budżety na podróże służbowe będą wzrastać
Travel managerowie przewidują, że dalszy wzrost cen biletów lotniczych i stawek hotelowych zmusi korporacje do zwiększenia budżetów na podróże służbowe. więcej...
Wielki projekt, wielka niewiadoma
Prezydencja Polski daje wielkie możliwości rodzimej branży spotkań. Tyle teorii, bo w praktyce okazało się, że obsługą najważniejszych wydarzeń w tym okresie zajmą się firmy spoza tego sektora. więcej...
Conventa zaprasza hosted buyers
Otwarto zapisy do programu hosted buyers na przyszłoroczną, czwartą edycję targów Conventa, która odbędzie się w Lublanie. więcej...
DMC nie chcą być jednorazowym przystankiem
Zmiany na rynku mogą spowodować, że w ciągu najbliższych dziesięciu lat Destination Management Company staną się poważną konkurencją dla tradycyjnych agencji incentive travel. więcej...
Tanie pokoje nie wpływają na decyzje klientów biznesowych
W pierwszym kwartale 2011 roku spadły ceny w polskich hotelach. Jak mówią specjaliści, obniżka nie będzie miała jednak większego znaczenia dla turystyki biznesowej. więcej...

< 1   ...   39 40 41 42 43 45 46 47 48 49   ...   56 >
 
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter