Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Aktywność integruje najlepiej- czytaj raport MICE Aktywnie

Aktywność fizyczna święci triumfy. Klienci chętnie zlecają „aktywne” realizacje, ponieważ poza spełnieniem oczekiwań większości gości, gwarantują im wartości team buildingowe.

Dobra koniunktura i stabilny wzrost polskiej gospodarki wpływają na niezłą kondycję działających w naszym kraju firm – zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Ma to swoje odzwierciedlenie w budżetach przeznaczanych na szeroko rozumiane aktywności marketingowe (w tym na eventy, wyjazdy motywacyjne etc.), ale także w prowadzonej przez nie polityce zatrudnienia. Jeżeli chodzi o team building i wykorzystywane w tym celu elementy aktywne, to właśnie ta druga kwestia wydaje się być szczególnie istotna. 

Rozwijające się przedsiębiorstwa potrzebują nowych pracowników, a tych trzeba przecież w jakiś sposób „zintegrować”. Rosnąca konkurencja sprawia, że w niektórych branżach pojawia się tzw. „rynek pracownika”, o którego trzeba zawalczyć. – Jeśli taka tendencja zacznie dominować, będzie to świetna wiadomość dla rynku MICE. O dobrych ludzi w firmie trzeba będzie zadbać, aby ich przy sobie zatrzymać. Przyda się także stworzenie dobrego PR-u wokół warunków pracy i świadczeń socjalnych, aby skuteczniej pozyskiwać nowych pracowników. I w jednym i w drugim przypadku organizacja imprez może okazać się bardzo pomocna – zauważa Przemysław Pichalski. 

Budżety przeznaczane przez zleceniodawców na team building systematycznie rosną, już od kilku lat. Wpływ na zwiększenie wydatków ma przede wszystkim fakt, że oczekiwania klientów są coraz większe, a przez to same programy bardziej wymagające i skomplikowane logistycznie, co automatycznie generuje koszty. – Dawniej, by zrobić team building wystarczyło parę desek i pomysł. Dziś wszyscy już te pomysły znają, a klienci oczekują by team building wnosił za każdym razem coś nowego – tłumaczy Piotr Dutkiewicz, właściciel firmy Everal events & conferences. 

Nie znaczy to jednak, że wydatki na tego typu imprezy nie były w ostatnich miesiącach zróżnicowane. Pojawiały się zarówno spektakularne, zawansowane projekty warte nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych, jak i przeciwnie – eventy, których budżet wynosił niecały tysiąc złotych na osobę – łącznie z noclegiem, wyżywieniem i transportem. Na integrację i aktywność w takiej sytuacji zostawała więc maksymalnie połowa tej kwoty, kilkaset złotych. 

Pobierz i czytaj bezpłatnie MICE aktywnie


2016-05-30 17:05:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter