Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Czytaj we wrześniowym wydaniu MICE Poland

Katalizatorem większości zmian w naszej branży są nowe technologie, to fakt. Inteligentne aplikacje mobilne, nie dość że bardzo skutecznie angażują uczestników, którzy dzięki nim stają się współtwórcami wydarzeń, to jeszcze nie są zbyt drogie i stosunkowo łatwe w obsłudze- twierdzi Jan Tonkin, przewodnicząca stowarzyszenia IAPCO.

MICE Poland wrzesień 2016 (15.09-15.10)

W najnowszym wydaniu przeczytasz:

od redakcji
Miesiąc komentuje: Mariusz Paszkiel – Nie takie aplikacje mobilne straszne, jak je malują

Rozmowa na otwarcie
Musimy ze sobą współpracować
O sposobach na przyciągnięcie klientów oraz zmianach zachodzących w branży spotkań z Jan Tonkin, przewodniczącą stowarzyszenia IAPCO oraz założycielką i dyrektorką firmy The Conference Company rozmawia Michał Kalarus.

Komentarze
Sebastian Oprządek: Zasoby ludzkie
Żaneta Berus: Polska trendsetterem Europy
Krzysztof Gawrych: Regularny trening od września

AKTUALNOŚCI
Skuteczna komunikacja kluczem do sukcesu
Aż 70 proc. niepowodzeń związanych z organizacją eventów wynika z błędów w komunikacji. O tym jak uniknąć tego typu problemów
i jak właściwie tworzyć zapytania ofertowe dyskutowano podczas warszawskiej konferencji Event Mix.

Warszawa pobiegła charytatywnie
Warszawa Business Run ma już za sobą trzecią edycję. Bieg sztafetowy, jak co roku silnie obsadzony przez przedstawicieli branży spotkań.

Przygraniczne regiony Niemiec kuszą polski MICE
Na rynku ukazała się publikacja, która ma pomóc branży eventowej w dostosowaniu się do przyszłych trendów.

W Lublinie powstało convention bureau
Pozyskiwanie imprez stowarzyszeniowych oraz organizacja wizyt studyjnych i edukacja branży. Takie są główne cele stawiane przed Lubelskim Convention Bureau.

Gdańsk napędza turystykę biznesową na Pomorzu
Chociaż coraz częściej eventy organizują międzynarodowi klienci, rynek w pomorskim ma charakter lokalny.

The Roadshow – branżowa mozaika destynacji
Przedstawiciele destynacji z całego świata coraz częściej przyjeżdżają nad Wisłę, aby zareklamować się
i przedstawić tu swoją ofertę.

IMEX America: w jakim kierunku podąża branża spotkań?
Wykorzystać potencjał teraźniejszości, uważnie obserwując to, co może święcić triumfy w najbliższej przyszłości. To główna teza programu tegorocznej edycji IMEX America.

Konferencyjny sezon czas zacząć
Koniec wakacji oznacza wzmożone zainteresowanie organizacją konferencji, kongresów i spotkań firmowych.

Stowarzyszenia
ICCA dyskutowała w Moskwie o kondycji branży MICE
Szanse i zagrożenia współczesnego świata oraz ich wpływ na przemysł spotkań. Wokół tych zagadnień toczyły się dyskusje na tegorocznej konferencji Oddziału Europy Centralnej ICCA.

TEMAT NUMERU
Dobra passa poprzemysłowych venues
Trudno mówić o konkretnych eventach charakterystycznych dla budowli postindustrialnych. Mimo pewnych ograniczeń klienci biznesowi bardzo chętnie organizują w nich różne imprezy.

Oferta ukierunkowana na MICE

REGION
Wrocław notuje duże wzrosty
Wrocław reklamuje się jako „Miasto spotkań”. Przyglądając się temu, co w ostatnich latach dzieje się w stolicy Dolnego Śląska trzeba przyznać, że to oficjalne hasło promocyjne dobrze współgra z rzeczywistością.

Akademia zleceniodawcy
Idealny event to wizja wsparta szczegółowym planem
O tym czego można nauczyć się samodzielnie organizując eventy, jakie są zalety współpracy z firmami eventowymi oraz w jaki sposób poszukiwać partnerów rozmawiamy z Magdaleną Majer, koordynatorem marketingu ­­­w firmie Eneria CAT.

Agencje/LUDZIE
10 minut z... InDreams
Personalnie... Adam Bachleda-Curuś Jr.

Fotokronika
ICCA w Moskwie: merytorycznie i rozrywkowo
Zagraniczne destynacje promują się w Polsce
Saksonia i Brandenburgia dla MICE
MP Legia Cup: walka do samego końca
Warszawa pobiegła w Business Run
DoubleTree by Hilton Wrocław otwarty!
O problemach i wyzwaniach w event marketingu

2016-09-16 17:56:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter