Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Forum Branży Eventowej w styczniu w Warszawie

Kolejna edycja Forum poświęcona będzie wpływowi zmian społecznych i rynkowych na biznes eventowy oraz temu jak ten sektor pod ich wpływem powinien i będzie ewoluował.






12 stycznia 2017 porozmawiamy o tym, jak organizując eventy powinniśmy się zmieniać, żeby nową rzeczywistość wykorzystać dla rozwoju biznesu. Omówimy też jak nieuchronne już zmiany w życiu naszych klientów i pracowników zauważyć i uwzględnić w strategiach marketingowych i HR przedsiębiorstw. A może okaże się, że event, czasem wbrew pozorom, jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji ze społeczeństwem przyszłości? Warto wiedzieć. 

Program Forum Branży Eventowej 2017
9:00 Sesja networkingowa

10:00 Przyszłość zaczyna się dziś - jaki jest wpływ technologii i zmian pokoleniowych na formy spędzania czasu. Wojciech Herra 

10:45 Eventy w realu i w digitalu, czy to możliwe już dziś? Czy wokół eventu możemy budować całoroczną komunikację marki? Jakie nowe wyzwania pojawiają się przed agencjami eventowymi? Panel ekspercki 

11:30 Catering dla mózgu. Jak przygotować catering, aby wspomógł on dobre samopoczucie i procesy myślowe uczestników? Agnieszka Piskała
12:00 Sesja networkingowa - Networkingus 


13:00 Ta Pani w tym futrze przyszła i w tym futrze wychodzi. Jak tworzyć angażującą opowieść wokół marki i jaką rolę w tej opowieści odgrywa event? Dorota Krasnodębska - Wnorowska 

13:35 10 eventowych trendów na 2017 czyli jak się zmienia świat spotkań! Krzysztof Celuch 

14:10 Czy przyszłość zaczyna się w 2017 roku? Jakie trendy i zmiany czekają na organizatorów i uczestników eventów? Panel ekspercki 

14:50 Sesja networkingowa 


16:00 „Grywalizacja – nowoczesne narzędzie wsparcia strategii” Monika Dymacz-Kaczmarczyk 

16:35 Race na stadionie, zawał na maratonie, udar na bankiecie, złamana ręką na firmowej integracji. Jakie są granice odpowiedzialności organizatora eventu i jakie środki ostrożności warto przedsięwziąć? Panel ekspercki 

17:10 Oficjalne wręczenie nagród konkursu Top Event

17.30 Zakończenie część merytorycznej
18.00 Zakończenie Forum 

www.forumevential.pl
https://www.facebook.com/Forum-Bran%C5%BCy-Eventowej-FBE-366765783513345/?ref=bookmarks
Organizator: Evential Sp. z o.o.
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 31/33
00-379 Warszawa
biuro@evential.pl 

MICE Poland objął wydarzenie swoim patronatem

2016-12-05 17:35:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter