Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MICE incentive pobierz specjalne wydanie miesięcznika


Wyjazd motywacyjny już dawno przestał polegać  wyłącznie na wysyłaniu pracownika w atrakcyjny
zakątek świata. Dziś potrzeba dużo więcej  wysiłków. 

Magia unikalnych doświadczeń
Większa mobilność Polaków, rosnący wpływ nowoczesnych technologii na ich codzienne życie, z drugiej strony zmieniająca się struktura zatrudnienia w przedsiębiorstwach czy wejście na rynek pracy pokolenia tzw. millenialsów, powodują, że na wyjazdy motywacyjne ich organizatorzy muszą dziś patrzeć inaczej niż jeszcze kilka lat temu. 


To był dobry rok dla profesjonalistów
Rok 2016 w branży „incentive” oceniam umiarkowanie dobrze. Myślę, że duży wpływ na relatywnie pozytywny wynik miały udane Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dla takiej firmy jak choćby nasza jest to zwieńczenie dwóch lat pracy. To też weryfikacja rynku, jedni liczą na szybkie zyski bez fundamentalnej wiedzy o produkcie sportowym i bankrutują, a inni generują zyski i budują zaufanie klientów.

Sebastian Słoniewski,
Prezes zarządu OBP Incentive & Sport Travel, prezes SOIT

Incentive na fali wznoszącej
Wydarzenia w niespokojnym dla turystyki roku 2016 tylko na chwilę obniżyły popularność wyjazdów incentive. Badania potwierdzają, że firmy nie mają już obaw przed wysyłaniem pracowników na takie wyjazdy. W czołówce krajów najchętniej przez nich odwiedzanych są przede wszystkim kierunki bezpieczne, choć są

i takie w których dochodziło do zamachów terrorystycznych. 

Bezpłatnie pobierz cyfrowe wydanie raportu MICE incentive


2016-12-07 17:54:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter