Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Program Meetings Week Poland 2017


Znamy szczegóły odnośnie tegorocznej edycji Meetings Week Poland. Co nas czeka podczas jednego z najważniejszych wydarzeń, skupiających przedstawicieli branży MICE? Jakie atrakcje przygotowali dla nas organizatorzy? Zachęcamy do zapoznania się z programem. 



Poniżej prezentujemy program tegorocznego Meetings Week Pland:

 

20 marca 2017 (poniedziałek)

Konferencja Poland – Meetings Destination


Podczas konferencji z cyklu Poland Meetings Destination, która otworzy Meetings Week Poland zaplanowane są panele dyskusyjne w trakcie których głos zabiorą między innymi przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej i jej Poland Convention Bureau, lokalnych convention bureaus, środowisk samorządowych i akademickich, a także reprezentanci organizacji branżowych.  Tradycyjnie zostanie poruszony temat perspektywy wprowadzenia w Polsce przepisów o lokalnej opłacie turystycznej.

Ekperci przeanalizują takie kwestie jak: przyszłość polskiego przemysłu spotkań, jego rolę w strategii rozwoju gospodarki, wpływ na regionalne marki turystyczne.
Podczas konferencji zaprezentowane zostaną również wyniki najnowszego raportu na temat przemysłu spotkań i wydarzeń w Polsce.

Wydarzenie Poland Convention Bureaux POT


Spotkanie regionalnych Convention Bureaux z Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.

Doroczne spotkanie polskich regionalnych convention bureaux z Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczącej wspólnych działań oraz współpracy na najbliższy rok podczas wydarzeń takich jak targi branżowe, prezentacje, przygotowania kolejnych edycji Raportu „Przemysł  Spotkań i Wydarzeń w Polsce” oraz działania Programu Ambasadorów Kongresów Polskich.

Spotkanie ma charakter zamknięty i jest dedykowane 
dla przedstawicieli convention bureaux.
Wszystkie nowe podmioty, miasta zainteresowane współpracą proszone są o kontakt: polandcb@pot.gov.pl


21 marca 2017 (wtorek)

Wydarzenie SBE - Nie tylko event jest wyzwaniem


Podczas Dnia Stowarzyszenia Branży Eventowej zaplanowane są różnorodne spotkania, debaty i wystąpienia gości specjalnych, którzy odniosą się do tematu dnia, czyli hasła „Nie tylko event jest wyzwaniem.”

Zaproszeni prelegenci opowiedzą o wyzwaniach, przed którymi stają każdego dnia, zarówno na płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej. Podpowiedzą również jak postawić pierwsze kroki na rynku eventowym. Wyjaśnią także jak założyć własną firmę od zera oraz przeanalizują problem radzenia sobie ze stresem oraz osiągania satysfakcji z realizowanych projektów.

Dzień SBE będzie też  okazją do zastanowienia się jakie są kluczowe wyzwania dla branży w nadchodzących 12 miesiącach.

22 marca 2017 (środa)

Wydarzenie SOIT / SITE - konferencja Inspiration Booster 


Podczas konferencji Inspiration Booster prowadzący będą inspirować, motywować i poszukiwać odpowiedzi na pytania:
- dlaczego firmy, które mają strategię osiągają więcej,
- jak tworzyć wartość firmy,
- jak zarządzać zmianą w biznesie,
- jak budować relacje wewnątrz firmy, aby wspierały jej sukces?

Na scenie Meetings Week Poland wystąpią trenerzy i praktycy biznesu, którzy podzielą się najnowszą wiedzą z zakresu strategii, sprzedaży B2B, zarządzania i motywacji.

23 marca 2017 (czwartek)

SKKP- Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji


Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce zaprasza na  XVII Europejską Akademię Organizatorów i Planistów Konferencji i  Kongresów. Ekperci będą dyskutować o aktualnych problemach i możliwościach rozwoju branży organizatorów konferencji. 

Organizatorzy zaplanowali warsztaty, prowadzone przez dwóch ekspertów: prof. Magdalenę Kachniewską, analizującą up selling i cross selling w usługach konferencyjnych oraz Dagmarę Plata-Alf, wyjaśniającą kwestię prezentacji i promocji konferencji w mediach społecznościowych. Warsztaty zostaną poprzedzone prelekcjami o zmianach w przepisach prawnych i finansowych dotyczących organizatorów konferencji, czy zasadach współpracy z międzynarodowymi stowarzyszeniami. 

 

24 marca 2017 (piątek)

MPI Poland Z-factor Forum Obiektów

Jeden dzień - wiele punktów widzenia

Forum Obiektów 2017 to trzynaście sesji prezentacyjnych i panelowych mających na celu zderzenie różnych punktów widzenia na tematy wybrane, i intrygujące reprezentantów rodzimych hoteli i centrów konferencyjnych. 
 
W programie znajduje się ponad 30 prezenterów i panelistów oraz prezentacje case studies nominowanych do MP Power Awards obiektów.

XII Konferencja IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum

Future Leaders Forum został opracowany w celu zachęcenia najlepszych i najzdolniejszych studentów do rozwijania swojej kariery w przemyśle spotkań.

Program konferencji oparty jest na całodziennych warsztatach prowadzonych przez profesjonalistów z dziedziny turystyki biznesowej z całego świata. Future Leaders Forum daje studentom unikalną okazję do zawarcia nowych znajomości w branży spotkań oraz zwiększenia wiedzy z perspektywy globalnej. Co roku międzynarodowi profesjonaliści dzielą się swoją wiedzą z zakresu możliwości jakie daje ta branża i pomagają wejść w świat turystyki biznesowej. 

Dodatkowo w ramach programu Future Leaders Forum organizowany jest konkurs IMEX Univeristy Challenge. Umożliwia on studentom wykazanie się swoją kreatywnością w planowaniu wydarzeń.


MP Power Night – gala finałowa konkursu MP Power Awards

MP Power Night to finał konkursu poświęconego branży eventowej i poszukującego najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach.
Na scenie pojawią się eksperci branży wyróżnieni w plebiscycie Power 12 oraz przedstawiciele agencji eventowych, incentive travel, PCO, DMC i wielu firm dostarczających usługi eventowe.
W MP Power Projekt nagrodzone zostaną eventy, incentive travel, kongresy, realizacje multimedialne, cateringu, team buildingu i akcja CSR-owa. W ramach MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne – z największym eventowym potencjałem. Nominowane w tej części konkursu obiekty zostaną zaprezentowane podczas Forum Obiektów.





sprawdź szczegółowy program wydarzenia
 



2017-02-28 09:30:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter