materiał promocyjny
Kwalifikacja do III etapu konkursu oznacza, że przed firmami, które pozostały w grze, już tylko jedna, ostatnia, finałowa prezentacja na scenie głównej, podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2017, która wyłoni najlepszych z najlepszych. Sam awans do finałowej trójki, to już olbrzymie wyróżnienie dla uczestników.
„Trzeba zaznaczyć, że wszystkie prezentacje konkursowe zostały przygotowane na bardzo wysokim poziomie, dlatego też komisja nie miała łatwego zadania. Z żalem odrzuciliśmy część z nich, ale prawa konkursu są nieubłagane. Najlepszy może być tylko jeden”, mówi członek jury, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej Łukasz Wysocki.
Poniżej firmy, które przeszły do ostatniego etapu konkursu w poszczególnych kategoriach.
IT dla Turystyki
· CTAdventure Sp. Z O.O. Dawid Jereczek
· United Partners Jan Gadomski
· QB Mobile
Nowa oferta turystyczna
· Kazimierz-Tour.Pl, Eko-Busiki Kazimierz Dolny Elżbieta Skoczylas
· PPHU Hortulus Iwona Bigońska, Agata Masztalerz
· Biuro Turystyki Aktywnej Piotr Kaźnica
Debiut Roku
· Fundacja Ruszaj W Drogę! Maciej Marczewski
· Drive Position S.C. Michał Sondij
· Gdańsk Z Kajaka Milena Nieścior
Kampania Produktu Turystycznego
· Miasto Darłowo – „Kapitan Parawan”
· Momondo A/S Marta Krywult
· VIP Travel Wrocław Sp. Z O.O. Małgorzata Strzelbicka
Coraz mniej wolnych miejsc i czasu pozostało tym, którzy nie zarejestrowali się jeszcze na Nowe Trendy w Turystyce 2017. Tegorocznej, ósmej już edycji, towarzyszy ogromne zainteresowanie, co z pewnością przełoży się na rekordową liczbę uczestników. 31 marca w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, organizatorzy spodziewają się blisko 600 osób!
Przygotowane tematy paneli i warsztatów są nietuzinkowe i bardzo merytoryczne. Są wśród nich m.in.: „Marketing nieoczywisty / kolejne starcie”, „Case study: Marketing kierunku – Zagraj o miasto!”, „Fakty i mity o turystycznych aplikacjach mobilnych”, „Zarządzanie talentami. Jak robić TO dobrze?”.
Z kolei, wśród prelegentów, którzy potwierdzili swój udział znalazły się m.in. takie osoby jak: Mateusz Kusznierewicz, Jacek Rozenek, Piotr Bucki, Łukasz Żelezny, Monika Czaplicka, Daniel Kędzierski, Bjorn Troch i wielu innych, uznanych praktyków. Spotkanie poprowadzi Jarosław Kuźniar.
Podczas konferencji istnieje możliwość zapisania się na warsztaty prowadzone przez ekspertów. Trzeba się jednak pośpieszyć ponieważ miejsca szybko się kończą.
Niedostępne są już warsztaty: „Poznaj swój potencjał i rozwiń efektywność swojego zarządzania” z Iwoną Bobrowską-Budny oraz „Mów lepiej, nie więcej. O sztuce skutecznej komunikacji” z Piotrem Buckim.
Warsztaty z ostatnimi wolnymi miejscami:
Magdalena Daniłoś, „Jak stworzyć skuteczną komunikację video marketingową dla branży turystycznej w serwisie YouTube?"
Barbara Stawarz-Garcia, „Content marketing dookoła świata. Jak podbić serce internetowego globtrotera?”
Adrian Martinez, LinkedIN – „Jak budować swój wizerunek i pozyskiwać nowych klientów?”
Łukasz Żelezny, „Szkolenie Social Media Ninja – Taktyki do wdrożenia dziś wieczorem”
Daniel Kędzierski, „Jak wykorzystać potęgę Facebook Ads?”
Dagmara Plata-Alf, „Zarządzanie wizerunkiem restauracji w sieci internetowej”
Zapraszamy do jak najszybszej rejestracji swojego udziału w konferencji. Warto skorzystać z doświadczeń ekspertów i w pełni wykorzystać Nowe Trendy w Turystyce!