Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Kwietniowy numer MICE Poland już w prenumeracie



Wszyscy z utęsknieniem wyczekujemy wiosny. Co prawda, na pogodę wpływu nie mamy, ale możemy umilić Wam chłodne dni wyczekiwania. W jaki sposób? Udostępniając nowe wydanie naszego magazynu. Kwietniowy MICE Poland już w prenumeracie.



W kwietniowym numerze MICE Poland (15.04 - 15.05) przeczytasz:


od redakcji
Kinga Walczyk – Nie wstydźmy się mówić o problemach
Miesiąc komentuje: Małgorzata Kosmala – Instytucje piszą przetargi pod konkretnych dostawców
Rozmowa na otwarcie  
Nasz przemysł spotkań dopiero się rozwija

Rozmowa z Santiago Gonzalezem, dyrektorem ICCA na region Ameryki Łacińskiej 
i Karaibów
Komentarze
Sebastian Oprządek: Nastał kryzys w rekrutacji event managerów
Żaneta Berus: Niebezpieczny zawód eventowca
Krzysztof Gawrych: Zasady, cwaniacy i mój apel o wzajemny szacunek    

AKTUALNOŚCI

Weronika Wirtel Odkryciem Roku 2016
Już po raz szósty młoda osoba znacząco wyróżniająca się na rynku eventowym została uhonorowana przez MPI Poland.
Spotkania i eventy rozwijają gospodarkę kraju
Zespół polskich naukowców branżowych opublikował raport Poland Meetings Impact 2015. Jest to pierwszy tego typu dokument w Polsce. 
Focus Event oskarża konkurencję o plagiat 
Konflikt pomiędzy agencjami Focus Event i Ministry of Creativity oraz polemika w mediach społecznościowych ujawniły dylematy środowiska w kwestii stosowania norm etycznych i prawnych. 
Imex uczy, jak budować markę
Dzień dla stowarzyszeń i event, na którym pojawią się tylko przedstawiciele dużych firm to nowości, które na ten rok przygotowują organizatorzy targów Imex. 
Event House rozszerza ofertę o kolejną usługę 
Agencja Event House otwiera swój pierwszy pokój typu escape room – Sekret Profesora Lipnitzkiego w Krakowie. 
Tydzień spotkań pokazał, że branża MICE rośnie w siłę
Za nami największe wydarzenie dedykowane rynkowi spotkań – Meetings Week Poland. Podczas tegorocznego eventu podkreślono rolę branży MICE w gospodarce krajowej, a rozbudowane panele dyskusyjne wzięły na warsztat najistotniejsze dylematy sektora.  
  
OBIEKTY
 
Strażacy wstrzymali imprezy w poznańskiej Arenie. 
Espertyza przeciwpożarowa, zakaz organizowania dużych wydarzeń i nieścisłości w przekazywaniu oficjalnych informacji są powodami ograniczenia działalności eventowej w obiekcie.  
STOWARZYSZENIA

EMEC 2017 – o ludzkiej stronie biznesu
European Meetings & Events Conference 2017 to konferencja organizowana corocznie przez Meeting Professionals International. W tym roku gościła w hiszpańskiej Granadzie. Zarówno uczestnicy, jak i organizatorzy podkreślają sukces wydarzenia.
 
TEMAT NUMERU

Nowatorskie eventy w obiektach postindustrialnych
Trend do organizowania wydarzeń w takich miejscach zyskuje 
w Polsce coraz większe grono zwolenników. Inwestorzy uświadomili sobie, że rewitalizacja budynków postindustrialnych po prostu się opłaca.
 
REGION

Łódź otwarta na eventy
Stolica centralnego regionu Polski słynąca z przemysłowych obszarów, w ostatnich latach dynamicznie się rozwija. W regionie łódzkim realizuje się dużą liczbę eventów. Widoczny jest również rozwój turystyki biznesowej.  

PRAWO

Organizator ponosi pełną odpowiedzialność 
za bezpieczeństwo
Przed rozpoczęciem organizacji festiwalu lub innej imprezy artystyczno-rozrywkowej warto, aby organizator zadbał 
o zapoznanie się z podstawowymi obowiązkami, jakie nakładają na niego przepisy prawa. 
 
AKADEMIA ZLECENIODAWCY

Ekscytacja oraz adrenalina towarzyszące wydarzeniu motywują mnie do działania
Z Magdaleną Cedro-Czubaj, Dyrektorem Marketingu 
w Oknoplast, o podążaniu za trendami i stresie wynikającym 
z organizacji wydarzeń rozmawia Kinga Walczyk. 
 
WARSZTAT

Szukasz sponsora? Uważaj na...
Organizatorzy wydarzeń wiedzą, że pozyskanie sponsorów 
dla eventów to nie lada wyzwanie. Podpowiadamy, co robić, 
a czego unikać, by przekonać do współpracy potencjalnych partnerów. 
  
WYBIERAMY

Wybieramy... hale namiotowe
Sezon wiosenno-letni to czas realizacji imprez plenerowych. Wydarzenia te najlepiej zorganizować w hali namiotowej, jednak wymaga to odpowiedniej wiedzy technicznej i logistycznej. 
 
Agencje/LUDZIE
 
Personalnie... Wojciech Zbroja 
10 minut z… Twój Event

FOTOKRONIKA

Branżowo i merytorycznie podczas Meetings Week 

Osiemnastka 
Meet The Bidder

Gdańskie Trendy rosną

Krzysztof Gawrych 
„Ugotowany” w TVN

Dzień kobiet 
z Exclusive Event


zamów prenumeratę 

2017-04-14 11:30:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter