Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Brief powinien tworzyć logiczną całość



W każdym wydaniu MICE Poland, znajdziecie inspirujące rozmowy z przedstawicielami naszej branży. Zachęcamy do lektury majowego wydania, gdzie pojawił się wywiad z Krzysztofem Ramzią, Marketing Excellence Managerem Business Area Europe East w Novo Nordisk Pharma Sp. z o.o.


Proszę zdradzić, jaki powinien być „dobry brief”?

Śmiało mogę stwierdzić, że zanim napiszę brief, dokładnie wiem, jaki ma być event. Wiedzę tę staram się przelać na papier w sposób jasny, uporządkowany, detaliczny. Ważna jest struktura – wszystko powinno być poukładane, tworzyć zintegrowaną, logiczną całość. Zawsze podaję informacje podstawowe, czyli co chcę dokładnie zrealizować, charakteryzuję grupę docelową z uwzględnieniem jej dokładnej specyfiki, podaję obszary budżetu, a także wspominam o ewentualnych utrudnieniach. Do tego oczywiście dochodzi koncept kreatywny. Dzięki tym wszystkim aspektom, agencja wie dokładnie, w jakich obszarach się poruszać.  


Dostęp do pełnej terści artykułu w majowym wydaniu MICE Poland. 

2017-06-12 15:32:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży - dowiedz się więcej

»



Agnieszka Faracik - Leśniak,
Prezes, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorow Spotkan MPI Poland
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter