Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Agencje eventowe psują sobie rynek



W najnowszym wyadaniu MICE Poland, poruszamy problem etyki biznesowej, powielający się w codziennej pracy branży eventowej. Dotyczy on także składania propozycji zaniżanych prowizji podczas zapytań przetargowych. Skutkuje to niedomówieniami oraz napiętą atmosferą wśród przedstawicieli rynku spotkań.

Czytaj więcej:    

OD REDAKCJI

Kinga Walczyk – Jak nie zejść ze sceny za wcześnie

             
Miesiąc komentuje: Joanna Parapura
– Korporacje lekceważą pracę agencji

ROZMOWA NA OTWARCIE 

             
Eventy ewoluują w stronę technologii

O brytyjskim rynku spotkań, problemach w zdefiniowaniu „niebezpieczeństwa” i mobilnych eventach przyszłości z Kevinem Jacksonem, właścicielem agencji The Experience is the Marketing, rozmawia Diana Dibrova. 


KOMENTARZE

Sebastian Oprządek: Badanie płac i stawek eventowych

Żaneta Berus: Nadbałtyckie refleksje

Krzysztof Gawrych: Taki mamy klimat, że zacierają się pory roku   


AKTUALNOŚCI
Zmienne warunki atmosferyczne kłopotliwe dla organizatorów
Z badań przeprowadzonych przez Incentive Research Foundation wynika, że planiści wskazują na zagrożenia wynikające z trudnej do przewidzenia pogody.

Ministerstwo nie widzi różnicy pomiędzy turystyką indywidualną a biznesową
W związku z nową ustawą o turystyce, organizatorzy wyjazdów incentive, zastanawiają się, jak wpłynie ona na funkcjonowanie branży. Próbę zdefiniowania problemu podjął Cezary Wilemajtys.

Zaskakujące przejście Żanety Berus do Ptak Warsaw Expo 
Była Prezes Zarządu w Expo XXI, objęła funkcję Dyrektora Zarządzającego w podwarszawskim Centrum Targowo-Kongresowym.

Podróżujący dynamicznie zarządzają wyjazdami

Systemy mobilne cieszą się coraz większą popularnością wśród podróżujących służbowo. Większość z nas chce samodzielnie dostosowywać rozwiązania logistyczne do własnych preferencji.          

Berlin promuje się jako destynacja eventowa
Stolica Niemiec staje się coraz popularniejszym miastem wśród zachodnich organizatorów wydarzeń.  

Tajlandia z nowym portalem branżowym
Powstała pierwsza i jedyna w Tajlandii branżowa platforma informacyjno-interaktywna, meetinthailand.com, dedykowana specjalistom przemysłu spotkań. 

Nowa platforma dla podróżujących biznesowo
Travelport – międzynarodowy dostawca platformy usług turystycznych – wprowadza na rynek nową technologię mobilną dedykowaną pasażerom lotów z zakłóceniami.


STOWARZYSZENIA

PCMA wspiera projekty badawcze branży
Stowarzyszenie zrzeszające profesjonalistów spotkań

z ponad 35 krajów świata ogłosiło wyniki konkursu grantowego
na najlepsze koncepcje projektów naukowych.

OBIEKTY

Marriott zmienia zasady rezerwacji
Międzynarodowa sieć hoteli zmieniła politykę rezerwacji pokoi. 


PROBLEM BRANŻY

Agencje psują sobie rynek
Problem etyki biznesowej powiela się w codziennej pracy branży eventowej. Dotyczy on także składania propozycji zaniżonych prowizji podczas zapytań przetargowych.



REGION
Kongresy przyciągają mniejsze wydarzenia do Wielkopolski

Województwo wielkopolskie to jeden z liderów turystyki kongresowej i podróży motywacyjnych w Polsce.  


WARSZTAT

Po co i w jaki sposób pozyskiwać dane od uczestników wydarzenia?
Nowe technologie mogą służyć nie tylko wywołaniu efektu wow, ale przede wszystkim wzbudzeniu zaangażowania wśród gości eventu oraz analizie skuteczności działań event marketingowych.

 

WYBIERAMY

Wybieramy... catering artystyczny
Nieodłączną częścią eventów jest catering, który przybiera coraz

to inne formy. Organizatorzy chętnie sięgają po bardziej kreatywną wersję posiłków, jakimi są dania oferowane w ramach cateringu artystycznego.

 

AKADEMIA ZLECENIODAWCY
Oferty agencji są zbyt skomplikowane

Z Agnieszką Wilczyńską, dyrektor marketingu w BGŻ BNP Paribas SA, o kryteriach wyboru partnerów biznesowych oraz wyzwaniach w trakcie realizacji eventów rozmawia Kinga Walczyk.


PRAWO
Nie zawsze można pozyskiwać dane biometryczne

Przedsiębiorcy nie mogą wykorzystywać biometrii w swojej działalności. 

          

NOWE OFERTY

LUDZIE

Zmiany personalne w agencjach i obiektach


AGENCJE/LUDZIE

Personalnie... Filip Walotka
10 minut z… MC Team

FOTOKRONIKA

Dziennikarski weekend w ****IBB Andersia Hotel

Meet the Bidder z Hiszpanią

Na spotkaniu z Indonezją

25-lecie pracy dyrektorów Grupy Trip

„Piwniczanie” z przebojami w Mazurkasie

Słoneczny Cypr dla biznesu
Łódzkie obrady MPI Poland

Czytaj więcej w sierpniowym wydaniu MICE Poland 

2017-08-16 16:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter