Oferty od agencji są zbyt skomplikowane

W sierpniowym numerze MICE Poland wywiad z Agnieszką Wilczyńską, dyrektor marketingu w BGŻ BNP Paribas SA. Rozmawiamy o kryteriach wyboru partnerów biznesowych oraz wyzwaniach w trakcie realizacji eventów.
MICE Poland: Co jest największym wyzwaniem podczas realizacji dużego (ważnego) eventu? Jakie są kamienie milowe?
Agnieszka Wilczyńska: Największym wyzwaniem moim zdaniem jest timing. Timing w dwóch wymiarach. Pierwszy wymiar, to kwestia przygotowania projektu. Jesteśmy dużą organizacją z wieloma procedurami i często skomplikowanym procesem akceptacji. To jest bardzo duże wyzwanie, szczególnie dla agencji. Bardzo ważne jest w tym obszarze partnerskie podejście do współpracy oraz otwartość i zrozumienie obu stron. Myślę, że dobra współpraca Agencja-Klient jest kluczowym czynnikiem sukcesu. Drugi wymiar to odpowiedni timing samego wydarzenia. Nie ma nic gorszego niż siedzieć przy pięknie udekorowanym stole, w wyjątkowym miejscu oczywiście będąc pięknie ubranym i… umierać z głodu, a już nie mówiąc z pragnienia. W tym momencie przestaje być ważne co się dzieje na scenie, kto przemawia lub śpiewa… Nasze doświadczenie nie jest po prostu przyjemnie i niestety prawdopodobnie tak będzie zapamiętane. Zatem sztuka polega na tym, aby po pierwsze dobrze rozplanować wydarzenie, ale także na bieżąco wsłuchiwać się w sygnały od uczestników i reagować. Czasem po prostu lepiej zmienić scenariusz.
Dostęp do pełnej treści artykułu w sierpniowym wydaniu MICE Poland.
Zamów prenumeratę.
2017-08-23 12:06:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»
Może czasem należy zmienić agencje i dać szansę innym, którzy znają się na tym a może zmienić Pana od tzw. zakupów.