Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Sprzedaż w branży eventowej wymaga personalizacji oferty



Współczesny rynek usług marketingowych jest już mocno nasycony. Usługodawcy prześcigają się w sposobach dotarcia do klienta oraz reklamowania swoich usług. Branża eventowa, która dynamicznie się rozwija nadal walczy o pozycję w budżecie marketingowym klientów. Dziś nie wystarczy być dobrym, nie wystarczy być również najlepszym. Trzeba dobrze „się sprzedawać”. O tym jak to zrobić, opowiada Nina Żukowska, dyrektor zarzązdająca w Świat Eventów. Zapraszamy do lektury listopadowego wydania "MICE Poland".


Sprzedaż to zestaw bardzo indywidualnych umiejętności. W naszej branży mamy to szczęście, że sprzedajemy emocje, doświadczenia, mile spędzony czas. Wszystko ma oczywiście kontekst komunikacji marketingowej, ale event jest niecodziennym przeżyciem dla jego uczestników. Dlatego jego wartość nie powinna być sprzedawana w sposób tradycyjny, niezindywidualizowany, mało kreatywny. Naszą rolą jest wzbudzanie zaufania, eksperckości, partnerstwa. Niestety w tej materii jest jeszcze wiele do nauczenia.




Dostęp do pełnej treści artykułu w listopadowym wydaniu MICE Poland.

Zamów prenumeratę.

2017-10-16 11:28:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter