Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Sprzedaż w branży eventowej wymaga personalizacji oferty



Współczesny rynek usług marketingowych jest już mocno nasycony. Usługodawcy prześcigają się w sposobach dotarcia do klienta oraz reklamowania swoich usług. Branża eventowa, która dynamicznie się rozwija nadal walczy o pozycję w budżecie marketingowym klientów. Dziś nie wystarczy być dobrym, nie wystarczy być również najlepszym. Trzeba dobrze „się sprzedawać”. O tym jak to zrobić, opowiada Nina Żukowska, dyrektor zarzązdająca w Świat Eventów. Zapraszamy do lektury listopadowego wydania "MICE Poland".


Sprzedaż to zestaw bardzo indywidualnych umiejętności. W naszej branży mamy to szczęście, że sprzedajemy emocje, doświadczenia, mile spędzony czas. Wszystko ma oczywiście kontekst komunikacji marketingowej, ale event jest niecodziennym przeżyciem dla jego uczestników. Dlatego jego wartość nie powinna być sprzedawana w sposób tradycyjny, niezindywidualizowany, mało kreatywny. Naszą rolą jest wzbudzanie zaufania, eksperckości, partnerstwa. Niestety w tej materii jest jeszcze wiele do nauczenia.




Dostęp do pełnej treści artykułu w listopadowym wydaniu MICE Poland.

Zamów prenumeratę.

2017-10-16 11:28:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży - dowiedz się więcej

»



Agnieszka Faracik - Leśniak,
Prezes, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorow Spotkan MPI Poland
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter