Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


KAE o współpracy
ze zleceniodawcami 




Przedstawiciele agencji podjęli próbę analizy problemów towarzyszących im w codziennej pracy podczas inaguracyjnego spotkania "grupy roboczej ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR". Podczas wydarzenia, w którym uczestniczyli członkowie KAE, reprezentanci SAR, przedstawiciele działów zakupów i marketingu oraz dziennikarze, omówiono problem dumpingowania cen. 


Okrągły Stół to forum wymiany opinii i dyskusji o ważnych zagadnieniach branżowych. Podczas spotkania klienci, media i agencje eventowe przedstawiają swój punkt widzenia na określony temat. Każde spotkanie poświęconej jest innej tematyce.
Tematem dzisiejszego spotkania było dumpingowanie cen. 
Jest to pierwsze z cyklu spotkań, organizowanych przez Klub Agencji Eventowych w ramach inicjatywy - "grupa robocza KAE".  


Klub Agencji Eventowych reprezentowali: Agnieszka Sołtysiak (endorfina events), Rafał Krawczuk (Plej), Mariusz Nowak (Ministry of Creativity), Anna Zimecka (SAR). 

W gronie zaproszonych gości znalazły się: Elena Dawidczyk, Kierownik Zespołu Zakupów Usług Profesjonalnych, PKN ORLEN,  Renata Taberska, Marketing Manager w Departamencie Marketingu i PR, TUiR WartaDorota Adamczyk, Dział Zakupów, T-Mobile.
Moderatorem spotkania był Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu SAR.

Rozmowy dotyczyły prób określenia, kiedy faktycznie spotykamy się ze zjawiskiem "dumpingowania cen", jak można walczyć z tym problemem. Poruszono również kwestię zasad przystępowania do przetargów, kryteriów oceny ofert, a także zalet i wad umów ramowych.

Więcej szczegółów dotyczących spotkania, przedstawimy w grudniowym wydaniu MICE Poland.


Spotkanie odbyło się 9 listopada br. w siedzibie SAR, w Warszawie. 



2017-11-09 15:18:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter