Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Eventowe wpadki 2017 roku, czyli jak w prosty sposób zepsuć imprezę 




Bieżący rok niesie za sobą wiele przykładów błędów popełnianych przez organizatorów wydarzeń. Niektóre z nich są na tyle kuriozalne, 
a tym samym mocno zastanawiające, że postanowiliśmy przygotować zestawienie najbardziej spektakularnych wpadek organizacyjnych. Efekty w grudniowym wydaniu MICE Poland.


Organizacja wydarzeń to praca ”na żywym organizmie”. Nawet najbardziej doświadczony zespół nie przewidzi wszystkich przeszkód, pojawiających się w trakcie przygotowań, czy podczas trwania imprezy. Niektóre „wpadki” są  jednak na tyle nietypowe, że aż ciężko uwierzyć, że miały miejsce. 
Przedstawione przez nas przykłady są spektakularnymi przedsięwzięciami organizacyjnymi, które w mniejszym lub większym stopniu nie przebiegły zgodnie z planem. Organizatorzy postawili na imponującą promocję nadchodzących wydarzeń, zwiastując tym samym niezapomniane doświadczenia. Uczestnicy z pewnością nie zapomną żadnej z tych imprez, ale niestety za sprawą rażących błędów po stronie organizacyjnej.


Ponadto w numerze:


OD REDAKCJI

Kinga Walczyk – Jak nie okraść kogoś z czasu

Miesiąc komentuje: Małgorzata Mikulik – Klienci coraz bardziej ufają agencjom


KOMENTARZE

Żaneta Berus: Uczciwość to przywilej i obowiązek

Sebastian Oprządek: Dobry przetarg nadzieją dla naszej branży

Krzysztof Gawrych: Przetargowy punkt odniesienia


ROZMOWA NA OTWARCIE 

Rozwój branży napędzany przez technologie

O tym, w jaki sposób optymalizować networking w trakcie wydarzeń i o wpływie nowoczesnych technologii na rozwój branży, rozmawiamy z Matthijsem Ottonem, założycielem holenderskiej firmy NetworkTables.    


AKTUALNOŚCI

Employer branding tworzy nowe rodzaje eventów 
Budowanie marki pracodawcy staje się coraz częstszą praktyką na polskim rynku.

Biała księga szansą na oszczędnościW ramach finalizacji dwuletniego projektu Dialogu Branżowego, przedstawiciele agencji,  działów zakupów i marketingu podpisali Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej.

Trudny początek dyskusji agencji eventowych ze zleceniodawcami

Dumping, kryteria wyboru ofert, opłaty za udział w przetargach, wady i korzyści umów ramowych – to tematy Okrągłego Stołu.

Multi Communications z nagrodami PRGN
Koniec sporu pomiędzy agencjami

Po kilkumiesięcznym konflikcie, dotyczącym podobieństw pomiędzy eventami, agencje podpisały ugodę. 
Sytuacja pozostawia jednak pole do dyskusji oraz wniosków odnośnie praktyk biznesowych.

Polska branża spotkań omija Grecję

Sektor MICE to szansa na wydłużenie sezonu turystycznego, mówią greccy przedsiębiorcy, którzy przyjechali do Polski na warsztaty z organizatorami konferencji, kongresów i wyjazdów incentive.

Rekordowa rocznica IBTM World

Tegoroczna, jubileuszowa edycja targów okazała się frekwencyjnym sukcesem organizatorów.


VENUE

Hotele nie mogą dyskryminować klientów 
Hotele nie mają prawa oceniać poglądów swoich klientów, mówi prezes Marriott International w obliczu fali krytyki, która spadła na firmę za organizację konferencji dla grupy uważanej za antymuzułmańską.

Targi monachijskie inwestują w nowe obiekty


STOWARZYSZENIA

Nowy zarząd w SBE
Stowarzyszenia Branży Eventowej, podczas Walnego Zgromadzenia Członków wybrało nowe władze.


TEMAT NUMERU

Eventowe wpadki 2017 roku, czyli jak w prosty sposób zepsuć imprezę

Bieżący rok niesie za sobą wiele przykładów błędów popełnianych przez organizatorów wydarzeń.

Nietypowe zimowe eventy integracyjne szansą na  zaskoczenie pracowników

Wyjazd w góry to doskonały pomysł na organizację firmowej imprezy motywacyjnej. Warto jednak, przyjrzeć się mniej konwencjonalnym opcjom.


RAPORT

Eventy będą coraz krótsze a organizatorzy będą poszukiwać oszczędności
Większa świadomość finansowa meeting plannerów, a także wzrost cen na usługi towarzyszące eventom, przekładają się na czas trwania imprez, rodzaje interakcji uczestników oraz wybór lokalizacji.


AKADEMIA ZLECENIODAWCY

Niepokoi mnie brak pytań od agencji eventowych
Z Olgą Pruszkowską, Koordynatorem projektów marketingowych w Velux Sp. z o.o., rozmawiamy o realizacji celów eventowych 
oraz współpracy z obiektami.


WYBIERAMY

Wybieramy... kuchnię molekularną
Kuchnia molekularna zachwyca swym wyglądem i zwraca uwagę konsumenta na to, co spożywamy na co dzień. Bazuje wyłącznie na naturalnych produktach i procesach występujących w przyrodzie. Nie dość, że szerzy ideę zdrowego żywienia, może być atrakcją podczas eventu.


AGENCJE/LUDZIE

10 minut z… Proidea

Personalnie... Michał Kozak

LUDZIE

Zmiany personalne w agencjach i obiektach: Dorota Haller, Beata Lewandowska, Bartek Skwiercz, Marcin Bałanda, Daniel Koral, Joanna Cyganik, Tomasz Czuwara, Tomasz Lewandowski, Magda Jędrusiak, Oleksandr Pogrebniak

FOTOKRONIKA

Uroczysty finał Dialogu Branżowego

Słoneczna Grecja prezentowała ofertę MICE

Charytatywnie w trakcie Columbus Day

Balet podczas Forum Humanum Mazurkas

Merytoryka i networking w czasie Event Biznes

Rekordowa edycja Meet The Bidder

IBTM World jubileuszowo 




Dostęp do pełnej treści artykułu w grudniowym wydaniu MICE Poland.

Zamów prenumeratę. 

2017-12-19 15:04:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży - dowiedz się więcej

»

Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter