Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Niepokoi mnie brak pytań ze strony agencji



W grudniowym wydaniu magazynu w rubryce "Akademia zleceniodawcy" rozmawiamy z  Olgą Pruszkowską, Koordynatorem projektów marketingowych w Velux Sp. z o.o. Rozmowa dotyczy realizacji celów eventowych, sposobach doboru dostawców oraz współpracy z obiektami.


MICE Poland: Na jakiej zasadzie dobiera Pani dostawców usług?

Olga Pruszkowska: Cenię sobie współpracę ze sprawdzonymi dostawcami. Najbardziej komfortowym rozwiązaniem jest współpraca w ramach projektu z jedną, wybraną firmą, a właściwie z wydelegowaną osobą, po stronie której spoczywa koordynacja projektu. Gwarantuje to ekonomię czasu i ułatwioną komunikację. Każdorazowo angażuję się w działania event marketingowe, a agencje eventowe traktuję jako partnera, z którym wspólnie realizuję projekt. Nie wyobrażam sobie nie uczestniczyć w wizjach lokalnych oraz nie angażować się na każdym etapie. Oczywiście gdy widzę, że działania agencji są sprawne i skuteczne, ograniczam kontrolę, obdarzając tym samym partnera biznesowego zaufaniem.  

Zawsze stawiam na rzetelny research agencji eventowych. Każdego roku śledzę projekty agencji, ich know how, kolekcjonuję portfolio. Znam wielu dostawców i cenię sobie poszczególne nazwiska event managerów. Tak naprawdę zapamiętujemy i szanujemy konkretnych ludzi i nawet gdy spotykamy się z rotacją pracowników agencji, nie ma to dla nas znaczenia, ponieważ jesteśmy wtedy w stanie wracać do  konkretnego człowieka. 

Dostęp do pełnej treści artykułu w grudniowym wydaniu MICE Poland.

Zamów prenumeratę. 

2017-12-21 10:47:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2018-02-23 12:58 pasztecik

petarda!1! 11/10

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter