Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Rozwój branży napędzany przez technologie





Jak co miesiąć znajdziecie u nas rozmowę z zagranicznym przedstawicielem branży. W grudniowym wydaniu Matthijs Otton, założyciel holenderskiej firmy NetworkTables. Rozmówca tłumaczy w jaki sposób optymalizować networking w trakcie wydarzeń oraz wyjaśnia wpływ nowoczesnych technologii na rozwój branży.

 

MICE Poland: Wspomniał Pan o potrzebie interakcji pomiędzy organizatorami a uczestnikami. Jakie inne narzędzia można wykorzystać do osiągnięcia tego celu?

Matthijs Otton: Tworzenie właściwych interakcji przed, w trakcie, a nawet po wydarzeniu jest głównym warunkiem jego sukcesu. Dzięki nowoczesnym technologiom – mobilnym aplikacjom, systemom głosowania oraz programom networkingowym, które dają nam szerokie możliwości w tym zakresie, każde wydarzenie staje się wyjątkowe, a interakcja pomiędzy gośćmi odpowiada tematyce, strukturze oraz celom eventu. Co więcej, planowanie wydarzeń na poziomie ludzkich uczuć i emocji staje się coraz bardziej powszechne. A zawansowane technologie  pomagają zaoszczędzić wiele czasu, a jednocześnie osiągnięcie dobrych wyników. Chodzi przede wszystkim o wielofunkcjonalne systemy multimedialne, technologie wizualizacyjne, 3D, wirtualną rzeczywistość oraz zaawansowane nagłośnienia. Wykorzystanie technologii do tworzenia interakcji pomiędzy wystawcami a buyersami, prelegentami a słuchaczami, a także pomiędzy gośćmi otwiera coraz szersze strategiczne horyzonty wydarzeń.

Moim zdaniem, nowe technologie  to droga do przyszłości. Uczestnicy wydarzeń nie chcą marnować czasu – preferują szybkie, proste i logiczne rozwiązania. Technologia jest kluczem do nawiązywania kontaktów, edukacji oraz zabawy. Połączenie tych trzech głównych składników wydarzenia byłoby niezmiernie trudne, a  może nawet niemożliwie do wykonania bez wyspecjalizowanych technologii eventowych.

 
Dostęp do pełnej treści artykułu w grudniowym wydaniu MICE Poland.

Zamów prenumeratę. 

2017-12-28 15:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter