Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Hotele nie mogą dyskryminować klientów




Hotele nie mają prawa oceniać poglądów swoich klientów, mówi prezes Marriott International w obliczu fali krytyki, która spadła na firmę za organizację konferencji dla grupy uważanej za antymuzułmańską.


Marriott International musiał poradzić sobie z ogromną krytyką po tym jak jeden z hoteli należący do tej sieci przyjął zlecenie na organizację konferencji dla grupy Act for America, uważanej za antymuzułmańską. Co ciekawe, w tym samym obiekcie kilka tygodni później odbywać się miał event innej organizacji opowiadającej się za budowaniem relacji amerykańsko-islamskich (Council on American-Islamic Relations – CAIR). Arne Sorenson, prezes i dyrektor zarządzający Marriott International, bronił swojej decyzji o podjęciu i kontynuowaniu współpracy z tym pierwszym stowarzyszeniem w czasie forum branżowego magazynu Skift. – Fakt, że organizuje u nas spotkanie, czy że korzysta z naszego hotelu, w żaden sposób nie oznacza, że popieramy jego poglądy, albo że je oceniamy – mówi Arne Sorenson. 

Dostęp do pełnej treści artykułu w grudniowym wydaniu MICE Poland.

Zamów prenumeratę. 

2017-12-28 15:27:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży

»

Marta Dunin-Michałowska

Prezes Mea Group, Osobowości  Roku 2014 MICE Poland, tytuł przyznawany za etykę pracy,  profesjonalizm, skuteczność i  wkład w rozwój branży  eventowej w Polsce.

Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter