Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Sukces w biznesie zależy od bezpośrednich relacji



Jak co miesiąc znajdą Państwo u nas rozmowę z zagranicznym przedstawicielem branży. W najnowszym numerze Juraj Holub, dyrektor marketingu, a także dyrektor kreatywny Slido, firmy zajmującej się projektowaniem narzędzi networkingowych, opowie o roli tradycyjnych i interaktywnych relacji, podobieństwach i różnicach europejskich i amerykańskich rynków, a także o przyszłości branży.



MICE Poland: Jak dopasować odpowiednie narzędzie interakcyjne do rodzaju eventu, tak by rzeczywiście uczestnicy współtworzyli wydarzenie, a nie byli wyłącznie jego widzami?

Juraj Holub: Najlepszą strategią jest skupienie się na analizie samej istoty wydarzenia. Musimy spojrzeć na event z szerszej perspektywy, uświadomić sobie jego cele, odpowiedzieć na pytania: Jakie są potrzeby uczestników wydarzenia i naszego klienta? Czy są ze sobą powiązane? Gdzie jest punkt styczny? Kolejnym etapem będzie dopasowywanie programu, miejsca, a nawet aranżacji wydarzenia. Dopiero na samym końcu decydujemy, jaki rodzaj interakcji pomiędzy gośćmi naszej imprezy chcielibyśmy wywołać. Należy zatem pamiętać, że interakcja zbudowana za pomocą odpowiednich narzędzi tworzy formę naszego eventu, a żeby wykreować odpowiednią formę, zawsze trzeba sięgnąć głębiej – poznać istotę wydarzenia.

Z prostszej i bardziej praktycznej perspektywy mogę doradzić, że w procesie doboru odpowiednich urządzeń warto zwracać uwagę także na cechy grupy docelowej wydarzenia np. wiek, zainteresowania, poziom edukacji, kategorię społeczno-zawodową itp. Są to kwestie, które odgrywają ważną rolę w każdej kampanii marketingowej, także tej opartej na eventach.


Dostęp do pełnej treści artykułu w lutowym wydaniu MICE Poland.
Zamów prenumeratę.

2018-02-19 15:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter