Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Przemysł spotkań będzie napędzał światową gospodarkę w 2018 r.



Najnowsze opracowanie IBTM Trends Watch Report 2017 przygotowane przez Roba Davidsona dowodzi, że przemysł spotkań jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi światowej gospodarki.



Nowe formy i tradycje w zakresie organizacji eventów, a także rosnąca popularność event marketingu prowadzą nie tylko do rozwoju wewnętrznego branży, lecz także powodują, że przemysł spotkań w coraz bardziej widoczny sposób wpływa na towarzyszące sektory usług, a tym samym – na postęp ekonomiczny oraz społeczny na świecie, a przynajmniej w jego niektórych rejonach.
Sytuacja branży spotkań jest nierozerwalnie związana ze stanem światowej gospodarki. Jednak mimo niepewności i niestabilności panujących na globalnym rynku od kilku lat, wiele prywatnych przedsiębiorstw rozwija się doskonale i ciągle szuka nowych wyzwań i kontaktów biznesowych. Według danych zebranych pod koniec 2017 roku 57% respondentów, w tym przedstawiciele przemysłu spotkań, dyrektorzy dużych firm i korporacji przewidują korzystne warunki biznesowe, które będą
przekładać się na częstotliwość spotkań, konferencji, imprez firmowych oraz marketingowych. Co więcej, 48% ankietowanych liczy na wzrost liczby tzw. żywych eventów odbywających się w czasie rzeczywistym i umożliwiających
bezpośredni kontakt z uczestnikami wydarzenia – potencjalnymi klientami i partnerami. Inną optymistyczną wiadomością dla branży MICE jest prognozowany wzrost budżetów eventowych – 54% wydarzeń będzie dysponowało środkami większymi o 3- 3,5% niż w latach 2016–2017.


Dostęp do pełnej treści artykułu w lutowym wydaniu MICE Poland.
Zamów prenumeratę.

2018-03-05 17:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Pobierz bezpłatnie wydanie specjalne IMEX 2019

»

Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter