Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Zgrany zespół może podjąć każde wyzwanie (MICE Poland marzec 2018)

Eventy firmowe, w tym różnego rodzaju konferencje strategiczne, pikniki czy spotkania w nieoficjalnej atmosferze, nie odbywają się tylko dla zabawy i relaksu. Firmy oczekują czegoś więcej – rzeczywistych skutków i finansowych efektów takich wydarzeń- mówi Dani Polajnar, współzałożyciel i CEO Teambuilding Academy.

 

Każdy event organizowany przez Teambuilding Academy opiera się na dwóch głównych zasadach: tworzenia dynamiki w grupach (uczestnicy muszą pracować w zespołach) oraz uczenia się przez rozrywkę (uczestnicy nie są biernymi obserwatorami, ale stają się aktywnymi uczestnikami imprezy). Wszystkie wydarzenia o charakterze teambuildingowym muszą być bardzo interaktywne, bardziej niż każda inna impreza.

Dobrym przykładem tutaj może być event firmowy, który ostatnio organizowaliśmy dla grupy 200 osób. Na początku goście imprezy dostali kilka godzin na  własne strategiczne dyskusje, a następnie zaczęli się uczyć gry na klasycznych instrumentach, żeby pod koniec wieczoru stworzyć własną firmową orkiestrę. Hasłem imprezy było „Niemożliwe jest możliwe”, a głębszym celem całego wydarzenia było pokazanie, iż każde wyzwanie, mimo że niesie za sobą ryzyko porażki i kompromitacji, można podjąć, jeżeli ma się silny i zgrany zespół.

Podsumowując: najważniejszym celem każdej imprezy korporacyjnej jest praca zespołowa, której motywem jest nawiązanie relacji pomiędzy pracownikami różnych działów, podniesienie zaufania wśród nich, a także popularyzacja wartości korporacyjnych i samej strategii firmy.

Więcej przeczytasz w marcowym wydaniu MICE Poland 

W numerze MICE Poland 15 marca - 15 kwietnia 2018 (3/172)

Od redakcji: Dobry pracownik jest na wagę złota

Miesiąc komentuje Anna Nowakowska: Nadszedł czas na wdrożenie dobrych praktyk           

KOMENTARZE

Żaneta Berus: Coraz lepsza jakość targów

Sebastian Oprządek: Wieczne poprawki

Krzysztof Gawrych: Biała Księga też jest kobietą
           

ROZMOWA NA OTWARCIE

Silny i zgrany zespół może podjąć każde wyzwanie

O łączeniu biznesu i rozrywki oraz postępie technologicznym w branży spotkań z Danim Polajnarem, współzałożycielem i CEO Teambuilding Academy, firmy organizującej imprezy teambuildingowe.

AKTUALNOŚCI

Niestandardowe realizacje celem nowej agencji

Rynek eventowy powiększył się ostatnio o nową agencję – Fluo – która oferuje swoim klientom kompleksową organizację eventów oraz wsparcie PR

RejsClub.pl złożył zawiadomienie o niewypłacalności firmy

O narzędziach biznesu z MPI

Zarządzanie projektem, niekiedy pozornie chaotyczne, nigdy nie powinno utracić struktury i porządku. Wiedzą o tym uczestnicy warsztatów rozwojowych – „Meeting Professional Excellence Classes”.

Poznań gospodarzem kongresu lipidologów

Herra – skupiaj się na detalach

Modeli sprzedaży jest niemal tak dużo jak klientów i sprzedawanych produktów. Value Based Selling to jeden z nich.

Branża szkoli przyszłe pokolenie event managerów

Psychologia i strategia, czyli obrady KAE

Miejsce eventu w kampaniach marketingowych, badanie skuteczności spotkań i e-sport to tylko niektóre spośród tematów poruszonych podczas kolejnej sesji Okrągłego Stołu Klubu Agencji Eventowych.

WEC 2018 z nową formułą spotkania

Więcej wystawców kosztem jakości

Największe litewskie targi dedykowane branży spotkań odbyły się w Wilnie już po raz szósty.

AIM International Group wprowadza firmowy Kodeks Etyki

SOIT i Reps współpracują w zakresie wprowadzania dobrych praktyk          


OBIEKTY

Marriott obcina prowizje meeting plannerom        

Rosnące koszty utrzymania hoteli skłoniły sieć do obniżenia wynagrodzenia meeting plannerów, którzy z nią współpracują.

Przyznano nagrody Meetings Star Awards 2018

O idealnym obiekcie na event i o tym, jak go znaleźć
          

STOWARZYSZENIA
Wyróżnienia dla mecenasów kongresów

W statucie Programu Ambasadorów Kongresów Polskich zostały wprowadzone zmiany, które umożliwią nadawanie tytułu Mecenasów Kongresów.

SBE zintensyfikuje promocję Polski zagranicą

Nowy zarząd i przewodniczący IAPCO          

AKTUALNOŚCI

Organizatorzy wydarzeń w depresji?          

Uczestnicy i organizatorzy spotkań często cierpią na mniejszą lub większą depresję po zakończonym dużym wydarzeniu, wynika z badania platformy Meetings&Conventions.

Agencja Power z kolejnymi nagrodami            

Certyfikat „Solidnej Firmy” i statuetka „Tygrysy Biznesu” to dwa prestiżowe wyróżnienia, które zdobyła agencja eventowa Power na początku 2018 r. 
          

RAPORT
Incentive travel głównym motywatorem 2018 r.
Intensyfikacja wielu czynników negatywnie wpływających na podróżowanie – klęski żywiołowe, akty terroryzmu czy problemy gospodarcze – nie wpływa bezpośrednio na rynek turystyczny. Ludzie coraz chętniej i częściej podróżują i tę tendencję dostrzegają korporacje, które wybierają incentive jako sposób na motywację pracowników.
            

TEMAT NUMERU

Renomowane muzea poważnie traktują współpracę z branżą
Wybór miejsca eventu to jedna z najważniejszych decyzji podejmowanych przez organizatora podczas planowania wydarzenia. Zazwyczaj sale, w których przygotowane są różnego rodzaju gale, mają neutralny wystrój, niekiedy jednak organizatorzy decydują się bardziej oryginalne lokalizacje. 
        

REGION

Warmia i Mazury – w spotkaniach jest dobrze, może być dużo lepiej

Poszukiwanie sposobów na wydłużenie sezonu turystycznego jest dla województwa warmińsko-mazurskiego dobrą motywacją do rozwijania oferty dla turystów biznesowych.     
     

AKADEMIA ZLECENIODAWCY

Event powinien być spójny z marką

Z Beatą Nanasik, dyrektor zarządzającą Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań w Banku Pekao SA, o roli event marketingu w planowaniu kampanii oraz o społecznie zaangażowanych imprezach rozmawia Jadwiga Biernacka.
           

WARSZTAT

6 prostych tricków, jak zbudować hype, czyli social media w organizowaniu eventów

Jednym z najbardziej satysfakcjonujących momentów w pracy event managera jest obserwowanie przygotowanego przez siebie wydarzenia, na którym ludzie doskonale się bawią. Aby jednak osiągnąć taki efekt, należy zebrać odpowiednie audytorium i uczestników zainteresowanych poruszaną przez nas tematyką.

PRAWO

Event w kosztach firmy tylko dla etatowych pracowników

WARSZTAT

Wybieramy… bar

Bar jest nieodłączną częścią prawie każdego wydarzenia biznesowego. Ale bar to nie tylko alkohole – to również obsługa czy choćby sam mebel, od którego wyglądu czy kształtu może wiele zależeć.


AGENCJE/LUDZIE

Zmiany personalne w agencjach i obiektach: Adriana Bierantowicz-Jadczak, Kamil Lipski, Łukasz Karpiński, Magdalena Małecka, Jarosław Straś, Joanna Puchałka, Dorota Manicka, Michał Supieta, Łukasz Barnicki, Michał Konopka.

10 minut z… Bartbo

Personalnie… Monika Dymacz-Kaczmarczyk

FOTOKRONIKA

Biało-czarne urodziny Concordia Design

Nieformalnie podczas Convene 2018

Traviata dla Forum Humanum Mazurkas

O osobowościach event managerów z KAE

Zamów prenumeratę MICE Poland

 

2018-03-19 08:45:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter