Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Jubileuszowa Konferencja Event Biznes ’18- Znamy pierwszych prelegentów 

Stowarzyszenie Branży Eventowej19 października br. zaprasza po raz kolejny managerów, dyrektorów działu marketingu, specjalistów z sekcji zakupów oraz członków zarządów, odpowiedzialnych za komunikację i marketing, ekspertów PR i HR w świat informacji z zakresu budowania marki oraz korzyści sprzedażowo-wizerunkowych, wykorzystywanych w event marketingu.

 

Najlepsi specjaliści branży eventowej zarówno z Polski, jak i z zagranicy - w Ptak Warsaw Expo- przekażą uczestnikom szerokie kompendium wiedzy na temat event marketingu.

Założeniem programu Event Biznes jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej wyraźnie się umacnia. Są to narzędzia, których stosowanie daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, czy przeładowanie informacyjne. Jednak jak je efektywnie wykorzystywać?Marta Chmielewska, Dyrektor Programowa konferencji oraz Prezes Zarządu SBE podkreśla, że tegoroczna edycja Event Biznes ma pomóc w znalezieniu odpowiedzi jak skutecznie sobie radzić z problemami przemysłu spotkań w XXI wieku. Dodaje, że program wydarzenia został skonstruowany pod kątem jak najszerszego dostępu uczestników konferencji do użytecznych, praktycznych, przekazywanych przez wybitnych specjalistów informacji.

Program konferencji Event Biznes ma dostarczyć:

- praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu,

- inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów,

- wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii,

- wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania i inne,

- wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń, dotyczące funkcjonowania w branży eventowej.

Prelekcje zainicjowane podczas konferencji Event Biznes 2018 skupią się wokół następujących bloków i zagadnień:

1. Wyzwania
2. Nowe technologie
3. Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej
4. Event w Employerbrandingu
5. Przepisy prawa i standardy.

W ramach ww.zaprezentowane zostaną: przekrojowe analizy, studia przypadków projektów z wykorzystaniem różnego rodzaju wydarzeń, zmiany w przepisach, dotycząca organizacji wydarzeń, uczestnictwa w nich i odpowiedzialności organizatorów oraz opinie zaproszonych ekspertów i praktyków. Z okazji piątej, jubileuszowej edycji konferencji Event Biznes jeden z bloków tematycznych poświęcony będzie celebracji, która często jest głównym celem eventów.

Nad programem merytorycznymwydarzenia czuwa 20-osobowa Rada Programowa.

Magdalena Kondas Dyrektor Programowa konferencji podkreśla, że program jest efektem współpracy członków Rady, którą tworzą przedstawiciele korporacji i stowarzyszeń, świata nauki, agencji eventowych oraz podwykonawców. Zderzenie potrzeb, opinii i niekiedy bardzo burzliwe dyskusje doprowadziły do wyboru kluczowych zdaniem Rady zagadnień.

W tym roku nie zabraknie wspaniałych mówców, którzy spojrzą na event z zupełnie innowacyjnej strony, ale również z perspektywy rynku polskiego i zagranicznego.

Szczegółowe informacje:http://sbe.org.pl/edycja-v-2/

Organizatorzy zdradzają, że jednym z prelegentów tegorocznej konferencji będzie
Michiel Pool (Head of Global EventsExternalActivation and Engagement, Ericsson) , który podzieli się wiedzą z zakresu eventu i marketingu zintegrowanego z perspektywy marki Ericsson.

Zaszczytem będzie obecność profesora Jerzego Bralczyka– cenionego językoznawcy, który na jubileuszową 5. edycję konferencji przygotował wykład o językowych sposobach celebracji. Dzięki prelekcji pana Profesora będzie można dowiedzieć się co to znaczy celebrować oraz jak zbudować przekaz za pomocą wydarzenia, aby tencel osiągnąć.



Kierunki rozwoju branży eventowej w najbliższym czasie – branża zadaje sobie pytania: czy powinniśmy dążyć do upraszczania i wracać do prostych w przekazie wydarzeń, czy wręcz przeciwnie - iść drogą digitalizacji i nowości technologicznych. Piotr Psyllos (wynalazca, programista, elektronik, informatyk) skupi się na nowoczesnych rozwiązaniach w przemyśle spotkań. Opowie o botach i uczeniu maszynowym w planowaniu i realizacji wydarzeń. Na konferencji nie zabraknie również zagadnienia, które w ostatnim okresie jest dość często poruszanew branży, tj. motywowania pracownika.

Event staje się coraz ważniejszym narzędziem w procesie budowania marki pracodawcy. Temat został już zaznaczony w ubiegłorocznej konferencji. W tym roku zaplanowana jest jego kontynuacja. Ogólną perspektywę osadzoną w podstawach socjologicznych przedstawi  Dr Tomasz Sobierajski (socjolog) uświadomi nam co pracodawca powinien wiedzieć o poszczególnychgeneracjach: jak zatrzymać pokolenie X, wzmocnić grupę wiekową Y i zachęcić  generację Z. Na wydarzeniu nie zabraknie również ważnych informacji o kwestiach prawnych. Michał Kibil (adwokat) zdradzi tajniki przepisów prawa szczególnie istotnych z punktu widzenia realizacji event-marketingowych.

Organizatorzy konferencji zapowiadają, że na tegorocznej, V edycji pojawi się jeszcze wielu ciekawych mówców. Już niedługo zdradzą kolejne nazwiska. Są przekonani,  że naEvent Biznes 2018nie może zabraknąć nikogo, kto chce pogłębiać swoją wiedzę o wykorzystaniu eventu w wielowymiarowym komunikowaniu świata idei, produktu lub usługi.

Rezerwacja biletów:www.eventbiznesv.evenea.pl

Więcej informacji:http://sbe.org.pl/edycja-v-2/ ;https://www.facebook.com/EventBiznes/

2018-09-24 13:58:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter