Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Chcesz pracować jako eventowiec – musisz znać się na wszystkim

Pierwsze próby pracy przy planowaniu i realizacji imprez, takich jak np. szkolny bal walentynkowy czy studenckie juwenalia, uwieńczone sukcesem i przynoszące wiele satysfakcji, sprawiają, że młodzi ludzie, zastanawiający się nad swoją przyszłością zawodową, rozważają rozpoczęcie kariery w zawodzie event managera. 


Zanim kandydat na przyszłą gwiazdę rynku eventowego podejmie decyzję, szuka odpowiedzi na wiele pytań i wątpliwości. Czy każdy nadaje się do tej pracy? Jakimi cechami charakteru trzeba dysponować? Jakie umiejętności są niezbędne? Czy wykształcenie akademickie ma znaczenie? Pomocną dłonią dla wchodzących na rynek pracy młodych ludzi służy magazyn MICE Poland. W ostatnim, listopadowym numerze porad udziela wieloletni praktyk, który z niejednego eventowego pieca chleb jadł, Dominika Kozik-Kandziora z agencji SocialOwl.

Wśród podpowiedzi autorki jest m.in. rozważenie podjęcia praktyk zawodowych. - Zobaczysz, co to jest eventowa papierologia, jak wyglądają planery, jak się je buduje i weryfikuje – pisze o stażach Dominika Kozik-Kandziora - dowiesz się, ile telefonów trzeba wykonać, kiedy nawali któryś z podwykonawców, nauczysz się robić kawę dla prezesa i pewnie dla grafika również, zorientujesz się, kiedy lepiej nie pytać managera o nic, bo właśnie jest na innej planecie w fazie 77 poprawki rozkładu stolików dla gości, do tego poznasz zaplecze sprzętowe agencji, obsługę urządzeń biurowych i doświadczysz tego cudownego i niepowtarzalnego chaosu przed (i w trakcie) samego eventu. No bo przecież wiemy, że jeśli coś może pójść nie tak – z pewnością pójdzie I jeśli wtedy, po zakończeniu wydarzenia, zmęczony niczym koń po westernie, usiądziesz w biurowym bufecie i stwierdzisz: „To jest to!” – to znak, że jest szansa na dłuższy związek między Tobą a eventami.

Zapraszamy do zapoznania się z całym poradnikiem w listopadowej edycji MICE Poland. Życzymy powodzenia przyszłym profesjonalistom branży :-)

2018-11-29 13:06:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter