Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Event jest najlepszym sposobem komunikacji

Najważniejsze jest lojalizowanie partnerów, sprawianie, aby czuli się wyjątkowo zaopiekowani i docenieni – mówi o eventach dla partnerów biznesowych Marek Maciak, Strategic Account Manager w Xerox Polska.


Istotne jest, żeby tego rodzaju wydarzenia organizować nie tyko dla szeroko pojętego managementu, ale również osób zajmujących się współpracą operacyjną, od których bardzo często zależy płynność współpracy. – rozwija temat Marek Maciak - W przypadku eventów, które organizowałem, sprawdziło się to fantastycznie. Połączenie prezentacji produktowych i ofertowych z nieformalnym charakterem spotkania powoduje, że partnerzy mają większą ochotę na dyskusję i w efekcie powstają realne rozwiązania poprawiające biznes. Według mnie nie ma lepszego sposobu na komunikowanie dobrych informacji, takich jak wprowadzenie nowego produktu, usługi lub oferty, ale też tych trochę gorszych, jak na przykład zmiana warunków handlowych czy zamknięcie kanału sprzedaży.

W opublikowanym w grudniowym numerze MICE Poland wywiadzie, Marek Maciak mówi nie tylko o specyfice evetów dla partnerów biznesowych, lecz także dzieli się swoim doświadczeniem w planowaniu imprez i ich budżetów oraz opowiada o najciekawszych realizacjach. Eventowcy dowiedzą się ponadto, co w opinii eksperta przesądza o zleceniu obsługi wydarzenia agencji, a co ją dyskwalifikuje. 

Wiecej przeczytasz w grudniowym numerze MICE Poland:


Zamów prenumeratę

2018-12-14 14:00:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Pobierz bezpłatnie wydanie specjalne IMEX 2019

»

Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter