Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


W biznesie najważniejsi są ludzie

Rozmowa z Rafałem Krawczukiem, managing directorem w Plej sp. z o.o.


Jakie były początki Pana kariery?

Działam na rynku już od około 15 lat. Zaczynałem od realizacji projektów eventowych skierowanych głównie do młodych ludzi. Szybko okazało się, że w obszarze event marketingu brakowało małych, sprawnie działających podmiotów. Już wtedy myślałem o tym, żeby docelowo założyć agencję eventową.

Jak doszedł Pan do miejsca, w którym jest teraz?

W 2009 roku połączyliśmy siły z Łukaszem Ostaszewskim i Łukaszem Gumowskim, moimi przyjaciółmi z okresu studiów. Integracja naszych różnych perspektyw, kompetencji i doświadczeń spowodowała, że od 10 lat budujemy agencję Plej. Łączymy myślenie o komunikacji we wszystkich dostępnych kanałach marketingowych. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Tak też powstała strategia naszej agencji, którą dzisiaj określamy jako brand experience. Niezmiennie od lat wierzymy w to, że w biznesie najważniejsi są ludzie - ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Dzięki ich multikompetencjom w zeszłym roku po raz pierwszy w historii naszej firmy udało nam się uzyskać tytuł agencji marketingu zintegrowanego roku.

Klient, którego nigdy Pan nie zapomni?

Każdy z klientów naszej agencji dołożył swoją cegiełkę do jej rozwoju. Z punktu widzenia naszej historii szczególnie istotna jest współpraca z P4/ PLAY. Zaczynaliśmy jako jedna z trzech agencji wspierających działania P4 Sp. z o.o. w zakresie trade marketingu, a dziś jesteśmy wiodącą agencją marki PLAY w obszarze digitalu, BTL i eventów. Wieloletnia partnerska współpraca na linii klient - agencja zawsze przynosi bardzo dobre efekty, zarówno po stronie biznesowej, jak i agencyjnej.

Co w tym zawodzie kręci Pana najbardziej?

Od lat niezmiennie najbardziej kręci, motywuje i daje ogromną satysfakcję mail od klienta z informacją, że nasz pomysł był najlepszy i klient chce z nami pracować. A to, co kręci mnie najbardziej w Plej, to ludzie, z którymi mam przyjemność pracować i wspólnie cieszyć się takimi mailami.

Plany i wyzwania...?

Obecnie Plej to ponad 120 osób. W ciągu roku dwukrotnie zwiększyło nam się zatrudnienie. Na stałe z Plej współpracuje z kilkudziesięcioma klientami i to grono regularnie się powiększa. Tak skokowy rozwój to ogromne wyzwanie i odpowiedzialność. Naszym celem na kolejny rok jest optymalizowanie procesów wewnątrzagencyjnych związanych ze strukturą oraz komunikacją pomiędzy poszczególnymi działami. Będziemy dalej rozwijać oferowane usługi, poszerzać portfolio klientów oraz zakres współpracy z klientami, których już obsługujemy. 

2018-12-28 15:57:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter