Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


W biznesie najważniejsi są ludzie

Rozmowa z Rafałem Krawczukiem, managing directorem w Plej sp. z o.o.


Jakie były początki Pana kariery?

Działam na rynku już od około 15 lat. Zaczynałem od realizacji projektów eventowych skierowanych głównie do młodych ludzi. Szybko okazało się, że w obszarze event marketingu brakowało małych, sprawnie działających podmiotów. Już wtedy myślałem o tym, żeby docelowo założyć agencję eventową.

Jak doszedł Pan do miejsca, w którym jest teraz?

W 2009 roku połączyliśmy siły z Łukaszem Ostaszewskim i Łukaszem Gumowskim, moimi przyjaciółmi z okresu studiów. Integracja naszych różnych perspektyw, kompetencji i doświadczeń spowodowała, że od 10 lat budujemy agencję Plej. Łączymy myślenie o komunikacji we wszystkich dostępnych kanałach marketingowych. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Tak też powstała strategia naszej agencji, którą dzisiaj określamy jako brand experience. Niezmiennie od lat wierzymy w to, że w biznesie najważniejsi są ludzie - ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Dzięki ich multikompetencjom w zeszłym roku po raz pierwszy w historii naszej firmy udało nam się uzyskać tytuł agencji marketingu zintegrowanego roku.

Klient, którego nigdy Pan nie zapomni?

Każdy z klientów naszej agencji dołożył swoją cegiełkę do jej rozwoju. Z punktu widzenia naszej historii szczególnie istotna jest współpraca z P4/ PLAY. Zaczynaliśmy jako jedna z trzech agencji wspierających działania P4 Sp. z o.o. w zakresie trade marketingu, a dziś jesteśmy wiodącą agencją marki PLAY w obszarze digitalu, BTL i eventów. Wieloletnia partnerska współpraca na linii klient - agencja zawsze przynosi bardzo dobre efekty, zarówno po stronie biznesowej, jak i agencyjnej.

Co w tym zawodzie kręci Pana najbardziej?

Od lat niezmiennie najbardziej kręci, motywuje i daje ogromną satysfakcję mail od klienta z informacją, że nasz pomysł był najlepszy i klient chce z nami pracować. A to, co kręci mnie najbardziej w Plej, to ludzie, z którymi mam przyjemność pracować i wspólnie cieszyć się takimi mailami.

Plany i wyzwania...?

Obecnie Plej to ponad 120 osób. W ciągu roku dwukrotnie zwiększyło nam się zatrudnienie. Na stałe z Plej współpracuje z kilkudziesięcioma klientami i to grono regularnie się powiększa. Tak skokowy rozwój to ogromne wyzwanie i odpowiedzialność. Naszym celem na kolejny rok jest optymalizowanie procesów wewnątrzagencyjnych związanych ze strukturą oraz komunikacją pomiędzy poszczególnymi działami. Będziemy dalej rozwijać oferowane usługi, poszerzać portfolio klientów oraz zakres współpracy z klientami, których już obsługujemy. 

2018-12-28 15:57:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Dagmara Chmielewska - Dyrektor Zarządzająca Stowarzyszenia Branży Eventowej

Od pierwszych chwil,
w którym zaczęłam się zastanawiać, jaki zawód chciałabym wykonywać, było to organizowanie wydarzeń. Bardzo wcześnie zaczęłam sama organizować różne „eventy”– które wtedy nie sądziłam, że tak się będą kiedyś nazywać. Prócz konkretnych doświadczeń nie mogliśmy uczyć się zawodu w szkole. Nie wiedziałam, że robiłam PR, marketing, projekt czy event management.Stąd do dziś wiele rzeczy robię intuicyjnie. 
Newsletter

»

Zamów newsletter