Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Sukcesy sercem, a porażki rozumem

Błędów nie popełnia tylko ten, kto niczego nie robi – takie motto towarzyszyło zorganizowanym przez MPI Poland warsztatom „O fuckup-ach w eventach – jak je przekuć na naszą korzyść”.

 

Porażki i pomyłki, zarówno te większe, jak i mniejsze, są nieodłączną częścią każdego działania. Czy to pracujemy nad promocją eventu, organizujemy catering, sporządzamy listę gości, czy też wreszcie dopieszczamy ostatnie szczegóły dotyczące organizacji imprezy – błąd potrafi pojawić się na każdym etapie tworzenia eventu. Niepowodzenia często obniżają naszą pewność siebie i sprawiają, że w przyszłości nie podejmujemy wielu działań w obawie przed porażką. Jednak to właśnie porażki są nawozem sukcesu, przekonuje Tomek Staśkiewicz, trener biznesu, który poprowadził warsztaty MPI „O fuckup-ach w evencie”. 

Podczas szkolenia uczestnicy poznali sposoby radzenia sobie z porażką oraz metody, dzięki którym niemożliwe będzie ponowne popełnianie tych samych błędów. Jak przekonuje Staśkiewicz, niepowodzenia blokują nas, a rozmawianie o nich pozwala oczyścić się i przepracować porażkę w sposób racjonalny. Dzięki temu odetniemy się od poziomu emocjonalnego i będziemy mogli z dystansem spojrzeć na porażkę, by szczegółowo ją przeanalizować i ocenić swoje działania. Jedną z najważniejszych rzeczy, o których trzeba pamiętać podczas takiej analizy, jest odpowiednie podejście do błędu. 

5 marca 2019Warsztat MPEC II - O fuckup-ach w eventach – jak je przekuć na naszą korzyść MPI Poland, Endorfina Foksal, Warszawa 

Więcej czytaj w marcowym wydaniu MICE Poland 

2019-03-15 11:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter