Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Wyobraźnia kluczem w branży MICE

Jesteśmy przekonani, że sukces w biznesie rodzi się dzięki współpracy między profesjonalistami ze wszystkich dziedzin życia oraz nieoczekiwanym i inspirującym pomysłom generowanym spontanicznie po drodze – mówi Carina Bauer, CEO IMEX Group, w marcowym numerze MICE Poland.


W tym miesiącu rozmawialiśmy z Cariną Bauer nie tylko o tegorocznych targach IMEX we Frankfurcie nad Menem, odbywających się w dniach 21-23 maja, lecz także o istotnej roli wyobraźni w branży MICE i wyzwaniach stojącymi przed każdym eventowcem w dzisiejszych czasach.

Czy mogłaby Pani szerzej opowiedzieć o zagadnieniach poruszanych podczas tegorocznych targów?

Tegorocznym tematem naszego Talking Point jest wyobraźnia – będziemy eksplorować ten temat na różne sposoby podczas targów. Przygotowaliśmy wyzwania zarówno dla wystawców, jak i meeting plannerów, które mają na celu zakwestionowanie konwencjonalnych rozwiązań i poszukiwanie nowych podejść. Obejmuje to nową Discovery Zone, prezentującą najnowsze technologie i doświadczenia, a po drodze także kilka niespodzianek. Podczas pokazu meeting planerzy będą mogli skorzystać z szerokiej oferty edukacyjnej i poradzić się ekspertów, którzy pomogą w odkrywaniu najnowszych osiągnięć w zakresie różnorodności i integracji. Organizacje, które popierają ideę różnorodności, doświadczą pozytywnych efektów w swojej działalności na wielu poziomach – od motywacji i zaangażowania pracowników, poprzez zwiększoną innowacyjność, aż do lepszych wyników finansowych.

 

Więcej czytaj w marcowym wydaniu MICE Poland

 

2019-03-15 14:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter