Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Wyobraźnia kluczem w branży MICE

Jesteśmy przekonani, że sukces w biznesie rodzi się dzięki współpracy między profesjonalistami ze wszystkich dziedzin życia oraz nieoczekiwanym i inspirującym pomysłom generowanym spontanicznie po drodze – mówi Carina Bauer, CEO IMEX Group, w marcowym numerze MICE Poland.


W tym miesiącu rozmawialiśmy z Cariną Bauer nie tylko o tegorocznych targach IMEX we Frankfurcie nad Menem, odbywających się w dniach 21-23 maja, lecz także o istotnej roli wyobraźni w branży MICE i wyzwaniach stojącymi przed każdym eventowcem w dzisiejszych czasach.

Czy mogłaby Pani szerzej opowiedzieć o zagadnieniach poruszanych podczas tegorocznych targów?

Tegorocznym tematem naszego Talking Point jest wyobraźnia – będziemy eksplorować ten temat na różne sposoby podczas targów. Przygotowaliśmy wyzwania zarówno dla wystawców, jak i meeting plannerów, które mają na celu zakwestionowanie konwencjonalnych rozwiązań i poszukiwanie nowych podejść. Obejmuje to nową Discovery Zone, prezentującą najnowsze technologie i doświadczenia, a po drodze także kilka niespodzianek. Podczas pokazu meeting planerzy będą mogli skorzystać z szerokiej oferty edukacyjnej i poradzić się ekspertów, którzy pomogą w odkrywaniu najnowszych osiągnięć w zakresie różnorodności i integracji. Organizacje, które popierają ideę różnorodności, doświadczą pozytywnych efektów w swojej działalności na wielu poziomach – od motywacji i zaangażowania pracowników, poprzez zwiększoną innowacyjność, aż do lepszych wyników finansowych.

 

Więcej czytaj w marcowym wydaniu MICE Poland

 

2019-03-15 14:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»













Sabina Kowalkow-Paśnik 

Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Grupy Arche Hotele. Odpowiada w ramach grupy za sprzedaży usług oraz marketig.
Ukończyła filologię angielską na Akademii Polonijnej w Częstochowie oraz zarządzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w  hotelarstwie rozpoczęła w 2002 roku w warszawskim hotelu Holiday Inn przy ulicy Złotej. Dalsze doświadczenie zawodowe w branży zdobywała pracując dla polskich i zagranicznych sieci hotelarskich przechodząc od stanowiska specjalisty w Dziale Sprzedaży w hotelu Sheraton Warsaw do stanowiska Członka Zarządu spółki Platan Hotels & Resorts.

Newsletter

»

Zamów newsletter