|
|
patronat Expo Marketing na początku czerwca w Warszawie
W światowy dzień targów Global Exhibitions Day odbędzie się 4. edycja Expo Marketing, imprezy konferencyjno-wystawienniczej poświęconej nowym trendom w marketingu wystawienniczym i sprzedaży, zdobywaniu rynków zagranicznych i dofinansowaniom do działań eksportowych.
5 czerwca 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie podczas Expo Marketing będziemy mogli posłuchać m.in. wykładów o tym, jak planować udział w targach oraz jak efektywnie wykorzystać narzędzia marketingowe, dowiedzieć się, jak wejść na wybrane rynki, a także zasięgnąć informacji o możliwościach dofinansowania do udziału w imprezach wystawienniczych. Tematy wykładów i paneli dyskusyjnych to:
- „Jak wybrać targi, które będą najlepsze dla Ciebie i optymalnie je wykorzystać, by osiągnąć zamierzone cele?”, Jerzy Osika, prezes Promedia
- „W jaki sposób wykorzystać optymalnie e-marketing i media społecznościowe, by zwiększyć liczbę odwiedzających nas na targach klientów?” Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger
- „Jak zaaranżować stoisko targowe, by klienci chcieli je odwiedzić i dobrze się na nim czuli?” Jacek Kisiała, prezes Extend Vision
- „Targowa – wirtualna i poszerzona rzeczywistość”, Sebastian Żywiecki, CEO VMS Media
- „Targi zmysłów, czyli digital signage i marketing sensoryczny w praktyce”, Patryk Wierniuk, head of business development, IMS
- „Skuteczne targowe techniki obsługi klienta”, Jerzy Osika, prezes Promedia
- „Wykorzystaj zalety event marketingu, by spotkanie z klientami było wyjątkowym przeżyciem i budowało trwałe relacje” – panel dyskusyjny, moderator Magdalena Kondas, redaktor naczelna Meeting Planner
- „Hongkong – centrum wystawiennicze Azji”, Maciej Wilk, dyrektor Hong Kong Trade Development Council Warsaw Consultant Office
- „Imprezy targowe szansą na wejście na rynki Azji Środkowej i Syberii”, Piotr Guzowski, prezes Polsko-Kazachstańskiej Izby Handlowo-Przemysłowej
- „Francuskie uniwersum targowe”, Andrzej Bereda, szef firmy Międzynarodowe Targi Francuskie
- „Z jakich dofinansowań do działań eksportowych warto skorzystać?”, Jarosław Słomka, business development manager, Tribuo
- „Jak dopasować narzędzia marketingu wystawienniczego do zmieniających się oczekiwań klientów, by odnieść sukces na targach?” – panel dyskusyjny, moderator Jerzy Osika, prezes Promedia
Oprócz udziału w wykładach, będzie można skorzystać z indywidualnych porad organizatorów targów, firm oferujących profesjonalną zabudowę targową, dostawców usług marketingowych i ekspertów od dofinansowań. Udział w Expo Marketing jest bezpłatny, trzeba tylko zarejestrować się najpóźniej do 4 czerwca na stronie: http://www.expomarketing.com.pl/
Termin: 5 czerwca 2019
Miejsce: Warszawa, Centrum Praskie Koneser – Butelkownia
Partner Główny: Centrum Praskie Koneser. Partnerzy: Hong Kong Trade Development Council (HKTDC), Międzynarodowe Targi Poznańskie, Promosalnos, Międzynarodowe Targi Francuskie, Extend Vision, Interior Design Forum.
Patroni Honorowi: Polska Izba Przemysłu Targowego, Warszawska Izba Gospodarcza, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Izba Bawełny, Polska Izba Artykułów Promocyjnych.
MICE Poland objęło wydarzenie patronatem
2019-05-30 09:10:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie »
Dołącz do dyskusji na FB »
|
|
Personalnie... Iwona Głuchowska
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.
O sobie:
Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.
|