Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Z koncepcją na wygrywanie

Michał Czerwiński - Osobowość Roku MICE Poland 2010 w kategorii Organizator. Prezes zarządu InDreams


Do działania motywuje go myśl o stworzeniu dużej firmy, która stanie się liderem w branży. Nawet w domu nie jest w stanie przestać myśleć o pracy, ale tylko dlatego, że jest to bardzo ważna część jego życia, która go niezwykle cieszy. Największą satysfakcję odczuwa, gdy uczestnicy wyjazdu żegnają się z nim na lotnisku jak najlepsi przyjaciele.

Zamiast używania określenia prezesa zarządu w stosunku do niego, woli gdy traktuje się go jako osobę, która przede wszystkim stale rozwija firmę i dba o wysoką jakość proponowanych usług. W tym roku udało mu się zwiększyć obroty InDreams o 25 proc. w stosunku do roku 2009. Najbardziej znaczącym wydarzeniem dla firmy w ostatnim czasie był wygrany przetarg sieciowy dla klienta międzynarodowego, a przygotowany dla niego program wsparcia sprzedaży objął dziesięć krajów.
Zawsze pod koniec roku robi podsumowanie tego, co udało mu się osiągnąć oraz tego, co jeszcze przed nim. Od trzech lat bardzo dokładnie planuje swoje kolejne posunięcia i zapisujej je, by potem w ciągu roku wrócić do tego i zastanowić sie, czy idzie w dobrym kierunku, pozwalającym osiągnąć to, co sobie założył. Teoria ta sprawdza się w praktyce coraz lepiej i coraz więcej udaje mu się dzięki temu osiągnąć. Cele, które pojawią się na kartce, na 2011 rok to m.in. zakończenie prac nad tworzeniem wewnętrznego działu interactive, wzmocnienie pozycji InDreams na rynku oraz dalsza aktywna działalność w Stowarzyszeniu Organizatorów Incentive Travel, gdzie również pełni funkcję prezesa zarządu. Jest przekonany, że po pierwszym roku działalności SOIT, branża stała się silniejsza, zrzeszone firmy mają lepszą i bardziej ugruntowaną pozycję na rynku, a sam wizerunek incentive travel został wzmocniony. To właśnie stworzenie stowarzyszenia i jego pierwszy rok działalności ocenia jako swój największy sukces, ponieważ to wydarzenie może mieć olbrzymi wpływ na rozwój naszej branży w przyszłości. Podkreśla jednak, że ten sukces nie jest tylko jego, ponieważ wiele zawdzięcza sporej grupie osób, która działa w stowarzyszeniu.
Posiada długoletnie doświadczenie w obszarze marketingu, od którego zaczynał swoją karierę. Był dyrektorem zarządzającym w Storm Advertising Agency i Jean Claude Bigiune. Należy do Site, MPI oraz Polskiej Rady Biznesu. Wspólnie z SOIT zorganizował kilka dużych konferencji, których celem było promowanie incentive travel jako narzędzia marketingu. Bierze także udział w szkoleniach marketingowych i sprzedażowych organizowanych przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Odnosi wrażenie, że ma jeszcze sporo do zrobienia w obszarze przekonania klientów do wpisania w rozwój swoich firm strategicznego narzędzia, jakim jest incentive travel.

Konsekwencja w tworzeniu
Duży wpływ na jego życie zawodowe miał jego przyjaciel, twórca polskiego rynku reklamy i marketingu bezpośredniego – Krzysztof Czupryna. Współpracownicy postrzegają go jako pracoholika i idealistę. Prowadzi rozsądną politykę w branży incentive. Jest człowiekiem, który potrafi wpływać na innych. Wyróżnia go aktywność, wiedza i przebojowość. Ma bardzo ciekawą koncepcję na to, by branża dawała klientom powód do tego, żeby była doceniana i uznawana jako miejsce, gdzie kreowane są produkty, których nie ma gdzie indziej – tak oceniali go członkowie kapituły konkursu. Jako jeden z pierwszych na polskim rynku podjął działania, mające na celu kreowanie incentive travel jako wpływowego narzędzia marketingowego, wspierającego sprzedaż. Za trendem tym zaczęło już podążać wielu innych przedstawicieli tego sektora.

2010-12-20 08:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter