Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Czytaj w lipcowym numerze MICE Poland


"Team building jest jednym z najpopularniejszych sposobów na spontaniczne i trwałe tworze-nie lepszego, zgranego zespołu. Podczas wspólnych zajęć, w któ-rych nigdy nie brakuje dobrej zaba-wy, uczestnicy w łatwy i przejrzy-sty sposób uczą się zasad efek-tywnej współpracy, zdrowej oraz etycznej rywalizacji a do tego pod-noszą swoje umiejętności komuni-kacyjne."

"Team building jest jednym z najpopularniejszych sposobów na spontaniczne i trwałe tworze-nie lepszego, zgranego zespołu. Podczas wspólnych zajęć, w któ-rych nigdy nie brakuje dobrej zaba-wy, uczestnicy w łatwy i przejrzy-sty sposób uczą się zasad efek-tywnej współpracy, zdrowej oraz etycznej rywalizacji a do tego pod-noszą swoje umiejętności komuni-kacyjne.

– Team building to jedna z najlep-szych inwestycji w zespół – ocenia Przemek Pichalski, z agencji even-towej Bartboo. – Dobry manager rozumie, że aby ekipa pracowników była świetnie wyregulowanym mechanizmem, trzeba zadbać aby spotkała się w jak najmniej formal-nej sytuacji.

– Team Building to coś więcej niż zwykła integracja – dodaje Urszula Czapska-Szyperska, z agencji MC Team. – Stwarza ona przestrzeń do silnego budowania zespołu jako wspólnoty, a nie zbioru jed-nostek, pozytywnie wpływa na relacje w grupie, wyłania liderów umacnia pozycje już istniejących, a do tego pokazuje silne i mocne strony pracowników. Wiedza na ten temat jest wartością dodaną, z którą wychodzi zarząd czy HR."

Więcej czytaj w lipcowym numerze MICE Poland



 

2019-07-19 12:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter