Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Klasa i partnerstwo w biznesie

Barbara Hensel - Osobowość Roku MICE Poland 2010 w kategorii Zleceniodawca. Internal communication and event manager, Sanofi-Aventis


W swoim zawodzie łączy dwie funkcje, co daje jej możliwość zajmowania się zarówno eventami, jak i komunikacją wewnętrzną. Według niej dobre wydarzenie, nie może się odbyć bez odpowiedniego nagłośnienia, dlatego cieszy ją aktualny zakres obowiązków, który daje jej możliwość tworzenia ważnych i spektakularnych projektów.

Z racji dotychczasowych doświadczeń, działań i sukcesów jest mocno związana z branżą eventową i ma tego pełną świadomość, pomimo że specyfika jej obecnych obowiązków coraz ściślej wiąże się z PR-em i komunikacją wewnętrzną. Z firmą Sanofi-Aventis związana jest od 16 lat, gdzie zaczynała pracę specjalisty ds. marketingu, następnie congress oficera, menedżera ds. imprez i kongresów, aż do obecnego stanowiska. Biorąc pod uwagę obszar komunikacji wewnętrznej, a w tym wydawnictwo, za które odpowiada, ocenia ostatni rok, jako bardzo dobry i dla niej, i dla firmy. Unoszące się w dalszym ciągu widmo kryzysu niestety osłabiało wszelkie zapędy eventowe, dlatego pod tym względem rok ten do najłatwiejszych nie należał. Szczególnie satysfakcjonuje ją w tym wszystkim fakt, że udało się zorganizować doroczne spotkanie Grupy Sanofi-Aventis z udziałem 1000 pracowników trzech połączonych spółek. Z powodzeniem udało jej się pogodzić skomplikowany, pod względem organizacyjnym, program merytoryczny z zajęciami integracyjnymi. Uważa jednak, że czas, by pójść krok naprzód i poszerzyć ofertę eventów i incentive travel nadejdzie w niedalekiej przyszłości. Wie, że przyszły rok będzie bardzo ważny, choć niekoniecznie łatwy. Jej zaangażowanie skupi się wokół ważnego dla firmy projektu, który pragnie uczynić wydarzeniem jedynym w swoim rodzaju.
Niewątpliwie jej ostatnim najważniejszym sukcesem jest stworzenie kalendarza firmowego, co być może niepozornie, ale łączy się również z eventami. Do współpracy udało się pozyskać dwunastu polskich artystów, którzy przygotowali dwanaście unikatowych prac. Reprodukcje prac ozdobią wnętrza kliniki Budzik, zaś oryginały ilustracji będzie można licytować na zorganizowanej przez jej firmę aukcji charytatywnej, z której dochód przeznaczony zostanie na właśnie na tę klinikę.
Odnosi wrażenie, że z roku na rok coraz bardziej się rozwija, a to wszystko dzieje się po prostu „w boju”. Wie, jak ważna jest edukacja branży i często występuje w roli eksperta, dzieląc się własną bazą doświadczeń. Wszystkie realizacje z zakresu eventowego za każdym razem są z nią konsultowane, dzięki czemu czuje się doceniana przez młody zespół. Jej współpracownicy postrzegają ją, jako kompletnie zieloną... ponieważ taki kolor nadała jej typologia Insights Discovery, diagnozująca i opisująca indywidualny styl funkcjonowania. Satysfakcję odczuwa najbardziej wtedy, gdy wydarzenia przez nią zorganizowane są tematem rozmów przy porannej kawie.

Szczęście w parze z doświadczeniem
Jest profesjonalistką w każdym tego słowa znaczeniu, jej relacje z parterami i zleceniobiorcami zawsze są uczciwe i bezkonfliktowe, rzetelnie przekazuje informacje i potrafi dobrze ocenić bieżącą sytuację – takie były głosy uznania członków kapituły. Eventy w życiu firmy i jej pracowników są jej zdaniem niezwykle ważne. We współpracy z agencjami ceni sobie kreatywne pomysły, wyczucie potrzeb firmy i przedstawienie adekwatnych do nich rozwiązań, a także partnerskie relacje.
Chętnie bierze udział w inicjatywach edukacyjnych, występując w roli doradcy. Z jej inicjatywy powstają projekty i realizowane są wydarzenia, angażujące pracowników w działalność prospołeczną.

2010-12-20 08:33:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter