Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Czytaj w sierpniowym numerze MICE Poland

"Wymagania klientów biznesowych zmieniają się i z roku na rok rosną. Hotelarze muszę podążać za tymi zmieniającymi się potrzebami, dlatego obiekty nastawione na MICE muszą niezmiennie przechodzić transformację i modernizację pod kątem potrzeb klientów. 

- Aby zmierzać w dobrym kierunku warto wiedzieć co jest ważne dla naszych klientów - mówi Szmytke. - Dlatego dobrym rozwiązaniem jest wprowadzenie w hotelu ankiety zadowolenia, za pomocą której klienci będą mogli wypowiedzieć się na temat tego co im się podoba w naszym obiekcie, z czego byli niezadowoleni i co ich zdaniem powinniśmy zmienić. Pamiętajmy, że zadowolony klient biznesowy powraca i rekomenduje nasz obiekt , dzięki czemu zyskujemy kolejnych gości - dodaje".

Więcej czytaj w sierpniowym numerze MICE Poland

2019-08-14 17:00:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Jacek Stachera, General
Manager w Agencji Boscata

Odkąd pamiętam byłem typem organizatora. W szkole podstawowej organizowałem między innymi Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Widząc jak moi koledzy dobrze się bawią poczułem, że to jest to, co chcę robić w przyszłości, czyli kreować wartościowe doświadczenia i dobre wspomnienia. Jeszcze chwilę temu czułem, że jestem właśnie w tym miejscu, w którym chcę być. Razem z moją agencją Boscata realizowaliśmy świetne eventy, współpracowaliśmy z największymi markami w Polsce. Teraz przed nami nowe wyzwanie - przetrwać pandemię i powrócić do tego etapu rozwoju naszej agencji, który przerwał koronawirus. Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej!

Newsletter

»

Zamów newsletter