Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Czytaj w sierpniowym numerze MICE Poland

"Wymagania klientów biznesowych zmieniają się i z roku na rok rosną. Hotelarze muszę podążać za tymi zmieniającymi się potrzebami, dlatego obiekty nastawione na MICE muszą niezmiennie przechodzić transformację i modernizację pod kątem potrzeb klientów. 

- Aby zmierzać w dobrym kierunku warto wiedzieć co jest ważne dla naszych klientów - mówi Szmytke. - Dlatego dobrym rozwiązaniem jest wprowadzenie w hotelu ankiety zadowolenia, za pomocą której klienci będą mogli wypowiedzieć się na temat tego co im się podoba w naszym obiekcie, z czego byli niezadowoleni i co ich zdaniem powinniśmy zmienić. Pamiętajmy, że zadowolony klient biznesowy powraca i rekomenduje nasz obiekt , dzięki czemu zyskujemy kolejnych gości - dodaje".

Więcej czytaj w sierpniowym numerze MICE Poland

2019-08-14 17:00:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter