Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Czytaj w sierpniowym numerze MICE Poland

"Wymagania klientów biznesowych zmieniają się i z roku na rok rosną. Hotelarze muszę podążać za tymi zmieniającymi się potrzebami, dlatego obiekty nastawione na MICE muszą niezmiennie przechodzić transformację i modernizację pod kątem potrzeb klientów. 

- Aby zmierzać w dobrym kierunku warto wiedzieć co jest ważne dla naszych klientów - mówi Szmytke. - Dlatego dobrym rozwiązaniem jest wprowadzenie w hotelu ankiety zadowolenia, za pomocą której klienci będą mogli wypowiedzieć się na temat tego co im się podoba w naszym obiekcie, z czego byli niezadowoleni i co ich zdaniem powinniśmy zmienić. Pamiętajmy, że zadowolony klient biznesowy powraca i rekomenduje nasz obiekt , dzięki czemu zyskujemy kolejnych gości - dodaje".

Więcej czytaj w sierpniowym numerze MICE Poland

2019-08-14 17:00:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter