Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»



Infarma zaostrza kryteria lokalizacji konferencji

W 2019 r. wprowadzone zostały nowe zasady związane z wydarzeniami, w które angażują się firmy członkowskie Związku Infarma. Wydarzenia naukowe dedykowane branży medycznej poddawane są certyfikacji, gdzie jednym z kryteriów jest lokalizacja. Czytaj w najnowszym wydaniu MICE Poland.

 

System Certyfikacji Wydarzeń Infarma ocenia wydarzenia w oparciu o kryteria opracowane na podstawie Ustawy Prawo Farmaceutyczne, Kodeksu Dobrych Praktyk Przemysłu Farmaceutycznego oraz Kodeksu Przejrzystości. Kryteria odnoszą się przede wszystkim do programu wydarzenia, przejawów gościnności zapewnianych uczestnikom w jego trakcie, przepływów finansowych, czy też do obiektu i lokalizacji geograficznej. Te ostatnie zostały wprowadzone w styczniu 2019 roku. Bieżący rok traktowany jest jako etap przejściowy, aby organizatorzy mogli zapoznać się z wymogami i kryteriami oceniania.

– Infarma daje sygnał obiektom, żeby dostosowały swoją ofertę do wymogów certyfikacji i mają na to czas do 1 stycznia 2020 r. – mówi Anna Jędrocha, wiceprezes SKKP. Weryfikacji podlega specyfika obiektu Miejscami, które nie wzbudzają wątpliwości, są wszelkie obiekty biznesowo-konferencyjne, których jedynym lub głównym zadaniem jest obsługa spotkań branżowych. Dotyczy to przede wszystkim centrów kongresowych i konferencyjnych. Czterogwiazdkowe hotele biznesowe z zapleczem konferencyjnym również są uzasadnionym wyborem pod warunkiem, że program i szczegółowe informacje o realizowanym wydarzeniu są powszechnie dostępne.

– Kryterium lokalizacji dotyczy wyłącznie możliwości finansowania wydarzeń naukowych przez firmy członkowskie Infarmy. – Współpraca przedstawicieli zawodów medycznych z przemysłem farmaceutycznym jest niezwykle ważna dla rozwoju medycyny, daje możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń. Dlatego twórcy systemu certyfikacji zwracają dużą uwagę, aby finansowane wydarzenia miały charakter naukowy i nie budziły wątpliwości opinii publicznej, a atrakcyjne turystycznie lokalizacje są poddawane ocenie. – mówi Anna Kacprzyk, Manager ds. Innowacji i Etyki Biznesu. 

Więcej czytaj we wrześniowym wydaniu MICE Poland

Zamów prenumeratę MICE Poland 

2019-09-16 12:19:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter