Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


KONFERENCJA BRANŻOWA

Indie destynacją przyszłości -  turystyczna współpraca biznesowa


Światowa Rada Podróży i Turystyki szacuje, że Indie do 2028 roku zdobędą pozycję trzeciej, co do wielkości gospodarki turystycznej na świecie zaraz po Chinach i Stanach Zjednoczonych.


W 2017 roku polskich turystów w Indiach było aż 25 700 tys. Nie stawiają oni jednak tylko na oblegane New Delhi, które znalazło się na 28 miejscu w rankingu 100 najczęściej odwiedzanych przez turystów miejsc na świecie, opublikowanym przez Euromonitor International w 2017 r. Dla przykładu region Kerala na południowym-wschodzie kraju, który hinduskie biura podróży starają się promować ze względu m.in. na jego powiększającą się bazę hotelową i możliwość uprawiania aktywnej turystyki, odwiedziło w 2017 roku aż 5128 Polaków a rok później było ich już 5425.

W raporcie World Economic Forum dotyczącym konkurencyjności podróży i turystyki w 2019 roku Indie zajęły 34. miejsce na 140 krajów. Awansowały o 6 miejsc w porównaniu z raportem z 2017 roku, co było największą poprawą wśród 25 proc. najlepszych krajów w rankingu. Organizacja szacuje także, że do 2028 roku sektor turystyczny powiększy się w Indiach o 10 milionów nowych miejsc pracy. Do tej pory zatrudnia on ponad 42 mln pracowników, co stanowi 8.1% zatrudnienia w kraju. Jeżeli Indie dodatkowo  wzmocnią także swoją infrastrukturę (budowa dróg, otwarcie zamkniętych lotnisk), mogą jeszcze bardziej przyczynić się do wzrostu swojego znaczenia na turystycznym rynku.

Temat Indii będzie szerzej poruszany 19 października podczas konferencji branżowej organizowanej przez redakcję "Wiadomości Turystycznych", towarzyszącej targom World Travel Show.


......................................................................................

Konferencja branżowa

19 października 2019 r., 11:00-14:00,  Sala nr 1 , Hala E,  Targi World Travel Show , Nadarzyn

zaproszenia wt@wiadomosciturystyczne.pl

2019-10-03 11:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter