Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Jak tworzyć wydarzenia, które ludzie kochają

Produkty lub usługi, które budzą szacunek i zaangażowanie, kreują coś więcej niż markę jako dobro konsumpcyjne, dlatego w tworzeniu pomysłów oraz produkcji eventów bazujmy na założeniach filozofii Lovemarks- radzi w najnowszym wydaniu MICE Poland Jakub Pawlak, partner zarządzający HOLO.



W dobie nieustającego rozwoju usług i produktów wymagania odbiorców zmieniają się w mgnieniu oka. Wyzwaniem event marketingu jest podążanie za potrzebami, wręcz ich wyprzedzanie. Nasze koncepty strategiczne powstają w duchu emotion design, aby spotkanie z marką stało się osobistym przeżyciem.

Guru marketingu, Kevin Roberts, twórca filozofii Lovemarks, twierdzi: „Uczymy się od wszystkich, którzy mówią nam, co myślą, a co najważniejsze, co czują”. Umiejętność słuchania i właściwego odpowiadania na potrzeby klienta jest jednym z kluczowych elementów procesu kreacji i produkcji eventu. Istotną kwestią jest również emocjonalne zaangażowanie odbiorcy. Konsumenci oczekują bowiem, aby marki zaspokajały ich potrzeby, a wydarzenia stanowiły dla nich nowe doświadczenia.

Klienci zaś oczekują indywidualnego podejścia i konceptów, które będą unikalnym sposobem na doświadczanie świata ich marki. Stąd też filozofię Lovemarks przekładamy z teorii na praktykę w proponowanych rozwiązaniach eventowych.

Do grona Lovemarks należy między innymi firma Apple. Każda premiera wyprodukowanego modelu telefonu czy komputera, wzbudza ogromne emocje. Launch nowego produktu poprzedzają internetowe wideokonferencje, wymiany opinii ekspertów, gorące dyskusje użytkowników. Pełni emocji konsumenci na co dzień pragną obcować z marką, którą kochają.

Co Lovemarks oznacza w świecie event marketingu? Przede wszystkim projektowanie eventów, które wzbudzają zainteresowanie na długo przed samym wydarzeniem, są wyczekiwane, a po zakończeniu komentowane przez uczestników. Za sukcesem  stoi idealne zrozumienie marki i celów klienta oraz emocjonalnych potrzeb odbiorców. Omówiony poniżej case forum farmaceutycznego stanowi idealny przykład połączenia wymagającej branży i założeń teorii Lovemarks. 

Więcej czytaj w styczniowym wydaniu MICE Poland 

2020-01-17 09:40:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Barbara Tutak - Prezes Zarządu Warszawskiej Organizacji Turystycznej

Zawodowodo chcę silnej organizacji, aktywnych  członków,realizacji działań, które umocnią turystyczną i biznesową pozycję miasta na arenie światowej. Koncentruję się na tym celu. Przed nami nowe wyzwanie. Mam nadzieję, że uda się zaakceptować zmiany w statucie, które umożliwią nam prowadzenie działalności gospodarczej,a wtedy cały nasz wysiłek przekierujemyna to działanie. Aktualnie jednak wyzwaniem największym jest pokonanie kryzysu Prywatnie chcę poskromić swoje lenistwo i zacząć dojeżdżać rowerem do pracy.

Newsletter

»

Zamów newsletter