Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Rexan ma kilkadziesiąt tysięcy długu w hotelu Kasprowy

Hotal Kasprowy w Zakopanem walczy z agencją reklamową Rexan o płatność za zorganizowane eventy.

Warszawska agencja, w której zakres działalności wchodzi również organizacja eventów, straciła płynność finansową z powodu drastycznych zmian kursu euro, które nastąpiły w przeciągu kilku miesięcy. Efektem tego było powstanie zadłużenia agencji po zrealzowaniu szkolenia wraz z imprezą integracyjną dla firmy Cisco Systems na około 30 osób, który odbył się w 2009 roku. Kwota długu, w wysokości 25 tys. zł, dotyczy wynajęcia obiektu, hotelu Mercure Kasprowy w Zakopanem. – Powodem naszego zadłużenia był brak pieniędzy. Klient płacił nam w euro i to nas pogrążyło. Po części była to też jego wina, ale oczywiście nie całość. Chcielibyśmy załatwić tę sprawę do końca roku – zapewnia Paweł Santorek, współwłaściciel agencji Rexan. Okazuję się, że nie było to jednak pierwsze zadłużenie właścicieli agencji w tym obiekcie. Piotr i Paweł Santorek zasiadają również w zarządzie firmy Profslab, funkcjonującej wcześniej pod nazwą Profslab Colors. W 2006 roku firma ta również organizowała event w hotelu Kasprowy na około 100 osób, zadłużając się na 60 tys. zł. Ta sprawa znalazła się już w sądzie i na chwilę obecną firma windykacyjna zajmuje sie ściąganiem należności. – Co prawda kosztowało to nas 10 tys. zł więcej, ale sprawa jest już na szczęście załatwiona – dodaje Paweł Santorek.
Podejście pracowników hotelu Mercure Kasprowy do kolejnych deklaracji przedstawicieli agencji jest dość sceptyczne i dlatego chcą oni skierować i tę drugą sprawę na drogę sądową. – Nie wierzę już w zapewnienia pana Pawła Santorka, dotyczące spłaty zadłużenia do końca roku. Słyszałem to już wiele razy, a brak jakiejkolwiek wpłaty od grudnia zeszłego roku świadczy o braku dobrej woli – mówi Sebastian Marona, sales manager, Hotel Mercure Kasprowy. (xb)

2011-01-03 09:40:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter