Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


AKTUALNOŚCI
Pomysł Agencji PowerEvents
na „tarczę antykryzysową"

Agencja PowerEvents zamierza wcielić w życie własny pomysł na ratowanie firmy i przede wszystkim zachowanie dotychczasowych miejsc pracy. Ma on polegać na wpłacaniu przez klientów zaliczki na eventy, które będą przez agencję realizowane w przyszłości, po ustaniu epidemii. Tacy klienci otrzymają specjalne żniżki.

Pomysł polega na tym, że za każde 5000 zł zaliczki firma proponuje zniżkę w wysokości 1% swojej agencyjnej prowizji. Dla przykładu - jeśli ktoś wpłaca 50 000 zł zaliczki, jego wydarzenie zostanie zrealizowane po kosztach. Kwoty zaliczki nie mają mieć formy darowizny, dotacji czy wsparcia dla agencji, ale stanowią realną część budżetu przyszłej imprezy.

2020-04-16 15:39:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»




Ludzie branży

»

10 minut z... Cyrek Events

O szalonym roku 2020, nowych pomysłach i kreatywności, która pozwala utrzymać się na rynku w czasie kryzysu rozmawiamy z Katarzyną Kseniuk, Chief Operating Officer w agencji Cyrek Event

Zaczynaliśmy jako typowa agencja eventowa, która w ofercie miała standardowe usługi związane z organizacją konferencji, spotkań integracyjnych, targów czy jubileuszy. Dziś zdecydowanie bliżej nam do agencji kreatywnej, która jest w stanie kompleksowo zatroszczyć się o klienta – która kreuje, zaprojektuje i zrealizuje – i to tak w realu, jak i online! 

Newsletter

»

Zamów newsletter