Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


AKTUALNOŚCI
Pomysł Agencji PowerEvents
na „tarczę antykryzysową"

Agencja PowerEvents zamierza wcielić w życie własny pomysł na ratowanie firmy i przede wszystkim zachowanie dotychczasowych miejsc pracy. Ma on polegać na wpłacaniu przez klientów zaliczki na eventy, które będą przez agencję realizowane w przyszłości, po ustaniu epidemii. Tacy klienci otrzymają specjalne żniżki.

Pomysł polega na tym, że za każde 5000 zł zaliczki firma proponuje zniżkę w wysokości 1% swojej agencyjnej prowizji. Dla przykładu - jeśli ktoś wpłaca 50 000 zł zaliczki, jego wydarzenie zostanie zrealizowane po kosztach. Kwoty zaliczki nie mają mieć formy darowizny, dotacji czy wsparcia dla agencji, ale stanowią realną część budżetu przyszłej imprezy.

2020-04-16 15:39:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter