Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


AKTUALNOŚCI
Hotel Mazurkas prowadzi
akcję #biznesisztukaMCC

Muzeum Getty w Los Angeles, Muzeum Narodowe w Warszawie, Rijksmuseum w Amsterdamie zapraszają swoich fanów w mediach społecznościowych do publikowania zdjęć przedstawiających ich ulubione dzieła sztuki w scenerii swojego miejsca zamieszkania.  Do akcji włączył się Hotel Mazurkas.

W ramach promocji sztuki i hotelu już kilka lat zorganizowano akcję, w której główną rolę grały największe dzieła sztuki, a jej bohaterami byli pracownicy Hotelu Mazurkas. Od czwartku 16 kwietnia można oglądać w sieci efekty tej kreatywności. Przygodę z artystyczną improwizacją zainicjowała Aneta Klepacka – Dyrektor Generalna Hotelu Mazurkas, ktora wystąpiła jako Frida Kalo. Inspiracją był autoportret Fridy Kalo z 1940 roku. Akcję można lajkować i komentować na: https://www.facebook.com/MCCMazurkas

2020-04-24 16:12:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»


Ludzie branży

»

Łukasz Klimczak, współwłaściciel i COO agencji *Bespoke 

Decyzja o założeniu agencji *Bespoke
w 2014 roku 
wraz z moim obecnym wspólnikiem była bardzo dobrym ruchem. Doświadczenia, które zdobyłem wcześniej oraz intuicja i ciężka praca pozwoliły na szybki rozwój naszej agencji, która nieprzerwanie rosła po kilkadziesiąt procent rok
do roku. Oczywiście teraz, kiedy przemysł spotkań stanął w obliczu kryzysu, trzeba było szybko się dostosować. Ekspresowo rozwinęliśmy nasze kompetencje, które wcześniej były niejako
w uśpieniu i weszliśmy mocno m.in. w online. 


Newsletter

»

Zamów newsletter