Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Euro Contact Polska nie zapłaciło za incentive

Agencja First Incentive Travel, mająca swoją główną siedzibę w Orlando, w Stanach Zjednoczonych, zrealizowała w czerwcu program dla grupy z Polski, za który do tej pory nie otrzymała zapłaty.

Organizatorem wyjazd incentive dla 24 osób, w głównej mierze pracowników Polfa Tarchomin SA, była firma Euro Contact Polska i to właśnie ona, jak wynika z informacji amerykańskiego dostawcy, do tej pory nie uregulowała należności za fakturę wystawioną przez kontrahenta. First Incentive Travel w sierpniu zaczęło korespondencję e-mailową z przedstawicielami polskiej firmy, w której zawierały się prośby i ponaglenia zapłaty za fakturę, wynoszącą obecnie około 11 tys. dolarów. Pomimo zapewnień, co do spłaty długu, w niemalże każdym e-mailu wychodzącym z Euro Contact Polska, do tej pory pieniądze nie wpłynęły na konto amerykańskiego kontrahenta. – Dotarły do mnie takie informacje, choć nie ja jestem właścicielem tej firmy i bardzo tego żałuję. W sierpniu rzeczywiście kontaktowałem się z właścicielem First Incentive Travel. Sprawę z czerwca znałem, ponieważ pełniłem wtedy obowiązki szefa firmy. Ustalenia były takie, że ten wyjazd będzie rozliczany już po jego zakończeniu, ale to była kwota około 5 tys. dolarów. Nie ja jednak podpisywałem umowy z nimi, ponieważ robił to człowiek na poziomie dyrektora – mówi Włodzimierz Sukiennik z Euro Contact Polska, którego jako zleceniodawcę wskazuje amerykański dostawca. Aktualnie polska agencja w dalszym ciągu zapewnia, że sprawą się zajmie i dopilnuje, aby dług został spłacony. Kontrahent, po tak długim okresie, nie wierzy już jednak w te zapewnienia i zastanawia się nad podjęciem bardziej radykalnych kroków. – Mam wrażenie, że wszyscy w Euro Contact Polska obwiniają w tej sprawie kogoś innego. Pan Sukiennik jest przecież szefem tej firmy i jest odpowiedzialny za kroki, podejmowane przez swoich pracowników. Pewne jest, że są nam winni pieniądze, nawet sami to potwierdzają. Dlaczego zatem nie chcą zapłacić? – mówi Joost de Meyer, prezes i CEO, First Incentive Travel, Inc. (xb)

\"\"
Joost de Meyer: Wszyscy w Euro Contact Polska w sprawie długu obwiniają kogoś innego. Pewne jest, że są nam winni pieniądze, nawet sami to potwierdzają.

2011-01-10 08:47:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter