Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


W NAJNOWSZYM NUMERZE
Czytaj w sierpniowym MICE Poland: 
Eventy kulturalne ekscytujące jak futbol

O eventach dla miłośników książek oraz budowaniu zaangażowania w trakcie wydarzenia online rozmawiamy z Marcinem Maćkiewiczem, managerem działu eventów w Empiku.

Jaki event chciałby Pan zorganizować, gdyby nic Pana nie ograniczało?
Choć nie jestem kibicem piłkarskim, brałem udział w realizacji Euro 2012 w Polsce, odpowiadając za oprawę eventową meczów na jednym z  polskich stadionów. Poziom emocji był tam niesamowity, zarówno na trybunach, jak i w strefach kibica czy wśród setek milionów osób śledzących rozgrywki przed telewizorami. Bardzo chciałbym, aby eventy kulturalne, przede wszystkim te organizowane przez Empik, budziły podobnie masowe emocje. Najbardziej prawdopodobne jest to w przypadku dużych wydarzeń muzycznych. Z drugiej strony nie chodzi tu nawet o skalę działania – myślę, że kluczowy jest koncept. 

Więcej czytaj w sierpniowym numerze MICE Poland


Zamów prenumeratę (klik)


2020-07-31 13:02:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»


Ludzie branży

»

Agata Kondracka, współwłaścicielka agencji MindBlowing

Wszystko zaczęło się od podróży w Himalaje, która zamieniła się w trzyletni gap year. Po powrocie do Polski musiałam znaleźć miejsce dla siebie. Zaczęłam od bycia pilotem, potem na ponad 10 lat trafiłam do ówcześnie jednej z najlepszych agencji incentive travel w Polsce. Ludzie, z którymi tam pracowałam, to niesamowici profesjonaliści, do dziś mamy ze sobą kontakt. To była ogromna nauka i nie robiłabym tego, co teraz, gdyby nie tamten czas. Ogromna wdzięczność.

Newsletter

»

Zamów newsletter