Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


#CzasNaPolskę
Pobierz sierpniowe wydanie #CzasNaPolskę

Regiony nadal widzą potencjał w turystyce wodnej
Rzeki i jeziora podnoszą atrakcyjność turystyczną regionów i miast, dzięki nim można rozwijać wypoczynek aktywny i kulturowy. By Polska mogła wykorzystać ich potencjał w pełni, nadal potrzebuje inwestycji.
 

Podróże rzekami to świetny sposób na odkrywanie Polski
600 kilometrów wspaniałej przygody – tak pokrótce można opisać polski odcinek Międzynarodowej Drogi Wodnej E70, która łączy Europę Zachodnią ze Wschodem. Na trasie sprawdzą się zarówno doświadczeni wodniacy jak i początkujący żeglarze i kajakarze. 



Oferta wiosek tematycznych coraz bardziej profesjonalna

Z oferty turystycznej wiosek tematycznych korzystają dziś głównie grupy szkolne. Dzięki nim tą ofertą interesują się również turyści indywidualni – mówi Krzysztof Szustka, animator wiosek tematycznych z portalu Wioska-tematyczna.pl

Promocja produktu turystycznego w czasie pandemii jest niezbędna. Promując miasto czy region w czasach pandemii, nie można poprzestać na podkreślaniu jej unikatowości. Ważne jest też zagwarantowanie potencjalnym turystom, że będą mogli w niej bezpiecznie wypocząć.
 


Pobierz bezpłatnie (kliknij) 

2020-08-11 15:47:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»


Ludzie branży

»

Łukasz Klimczak, współwłaściciel i COO agencji *Bespoke 

Decyzja o założeniu agencji *Bespoke
w 2014 roku 
wraz z moim obecnym wspólnikiem była bardzo dobrym ruchem. Doświadczenia, które zdobyłem wcześniej oraz intuicja i ciężka praca pozwoliły na szybki rozwój naszej agencji, która nieprzerwanie rosła po kilkadziesiąt procent rok
do roku. Oczywiście teraz, kiedy przemysł spotkań stanął w obliczu kryzysu, trzeba było szybko się dostosować. Ekspresowo rozwinęliśmy nasze kompetencje, które wcześniej były niejako
w uśpieniu i weszliśmy mocno m.in. w online. 


Newsletter

»

Zamów newsletter